Lugia Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Synes tross alt at det er lite bråk og slåssing i russetiden. Hvis man ser for seg de samme tette folkemengdene på en hvilken som helst annen fyllefest, ville det vært langt mer bråk der! Er noe med russebuksene som vekker solidariteten i ungdommen tror jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Knute nr. 76, refleks som går ut på å ha radarkontroll i 30-sona er genial . Gjorde det i 40-sona i dag, Gjorde du det i 40-sona bare for gøy? Du får jo ikke knute for annet enn i 30-sona. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sto 20 min i 30-sona, men var kjedelig... så tenkte å piffe det litt med 40-sona. Heldigvis ingen tidsbegrensing med den knuta. Tryllestav-knuta blir forøvrig jækla kjedelig etter de første minuttene. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Synes tross alt at det er lite bråk og slåssing i russetiden. Hvis man ser for seg de samme tette folkemengdene på en hvilken som helst annen fyllefest, ville det vært langt mer bråk der! Er noe med russebuksene som vekker solidariteten i ungdommen tror jeg! Ye, på Tryvann var det lite slåssing. Men på Lillehammer var det faktisk en del, så vel 5-6 stykker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sånne knuter som tryllestaven er heller ikke noe kule. For andre ser det ut som at vedkommende stirrer på en gjenstand i 15 minutter og det er det. Våre knuter er litt mer lokale, så kanskje ikke alle dere har, men disse har jeg gjort hittil: - Plastgaffel: Spise lunsj i rundkjøringen - Bamsemums: Spise 8 bamsemums på under 60 sekunder. - Imsdalskork: Bade i Hallingdalselven før 1. mai (det var fortsatt snø!!) - Q-tips: Sitte med finger i øret en hel skoletime - Linjal: Sitte under pulten en hel skoletime - Leketog: Minst 5 russ følge etter en tilfeldig person. Vi var vel 15 stykk som fulgte vedkommende inn i butikker osv. - Bark: Ha vors i et tre. Minst en time. Er veldig mange kjedelige knuter som "alle" gjør, men de gidder jeg ikke gjøre eller skrive opp. Altså, det å prate med en figur i 5 minutter skal jeg være passe full for å orke. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sånne knuter som tryllestaven er heller ikke noe kule. For andre ser det ut som at vedkommende stirrer på en gjenstand i 15 minutter og det er det. Våre knuter er litt mer lokale, så kanskje ikke alle dere har, men disse har jeg gjort hittil: - Plastgaffel: Spise lunsj i rundkjøringen - Bamsemums: Spise 8 bamsemums på under 60 sekunder. - Imsdalskork: Bade i Hallingdalselven før 1. mai (det var fortsatt snø!!) - Q-tips: Sitte med finger i øret en hel skoletime - Linjal: Sitte under pulten en hel skoletime - Leketog: Minst 5 russ følge etter en tilfeldig person. Vi var vel 15 stykk som fulgte vedkommende inn i butikker osv. - Bark: Ha vors i et tre. Minst en time. Er veldig mange kjedelige knuter som "alle" gjør, men de gidder jeg ikke gjøre eller skrive opp. Altså, det å prate med en figur i 5 minutter skal jeg være passe full for å orke. Likte den Leketog, vi gjorde faktisk det en gang i 1 klasse for fun når vi skulle på butikken. Synes vi skulle hatt den som knute Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Bark virker morsomt, for vi skal være i et tre en time før skolestart. Q-tips tar jeg i morra, hvordan funker den? Selv satser jeg på en del knuter, som tidligere sagt. Det er litt kult å få dusken farga, og jeg mangler 42 knuter for å få den i sølv. De knutene jeg har tatt er: - Russens Humak - Lekebil (10 runder i rundkjøring var sykt bra kl. 2 om natta) - Tryllestav (dummeste knuta hittil) - Refleks (30-sone funker ikke noe særlig, men 40-sona var genialt. Beste knuta by far!) - Rød "L" på hvit bakgrunn (håper jeg ikke brøt en lov) - Tryvann-bånd (være på et Tryvanntreff, hva slags knute er det?) - Imsdal/Olden-kork (morgengymnastikk med rektor dagen derpå) - Vitaminbjørn (10 pushups, så kjøpe drikke, gjentas på alle utsalgstedene på kickoffet vårt) Endret 2. mai 2010 av WCH Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg tok også fartskontroll-knuta. Vi vinka til og med en bil til siden og ga han russekort. Veldig gøy! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Er ikke hver dag man mikser vodka i brusen på McDonalds, og nyter en pils på kino! Og kjører radiobiler på tivoli i påvirket tilstand. :!: På én dag. Endret 3. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Eller blander sprit i slushen på statoil. yummiiee! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Mye sykt som skjer med Russ for tiden, og litt trist. Første sak: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10005020 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10005020 Også hun som falt ut av en Russebuss i fart =| http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/artikkel.php?artid=10005178 En liten glad video: http://vimeo.com/11462690 Landstreffet Lillehammer! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Russetreff på Lillehammer var rått! Bortsett fra at vi fikk kunst ene sideruten på bilen.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Smelt smøret og rør det med sukker og egg. Rør inn mel og bakepulver. Smør en rund springform. Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene. Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker. Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen. Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Armador Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er på "George Buss"! Konge gjeng! russekortet: "HVis du voldtar en hore, er du da en tjuv?" Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Verken politiet eller naboer likte visst overnattinga vår på skoleplassen. Har nok ingen ringplass desverre, da bussen jeg er på er langt i fra en satsebuss. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Den der er jævlig kjip, har hatt tre samtaler med purken selv... om bråk, og at vi må rydde opp etter oss. Heldigvis klager de bare litt, og stikker etterhvert. Satser på at det var alt dere opplevde? Noen av dere som skal på Tusenfryd i dag? Kjenner jeg er smått gira nå Endret 5. mai 2010 av WCH Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg pakker bilen nå, blir knall! Let etter en plain rød Starcraft (med registreringsnummer som slutter med 3) for å si hei eller noe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg pakker bilen nå, blir knall! Let etter en plain rød Starcraft (med registreringsnummer som slutter med 3) for å si hei eller noe Noted! Går til bilen nå, og henter resten av vanen min Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Den der er jævlig kjip, har hatt tre samtaler med purken selv... om bråk, og at vi må rydde opp etter oss. Heldigvis klager de bare litt, og stikker etterhvert. Satser på at det var alt dere opplevde? Noen av dere som skal på Tusenfryd i dag? Kjenner jeg er smått gira nå Ja, det eneste de krevde var at vi demped/skrudde av musikken. Musikken ble skrudd på igjen like etter politiet dro, men ikke like høyt. Skulle ønske jeg kunne vært på tusenfryd i dag. Det høres så sykt fett ut å ta karuseller når man er full. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pakke til Kongeparken. Noe viktig jeg bør huske? Tok russeknute å krabbe igjennom sentrum her idag. Tok 25 minutter og ble helt blodig på knærne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå