Gå til innhold

Russetråden 2010

Khaffner

Anbefalte innlegg

Var du tifeldigvis på Ås VGS i går? Var en heftig oljelekasje der, så nesten ut som den kom ut av bilen vår... men var heldigvis ikke den.

Selv var jeg heftig drita i går, men slutta å drikke helt rundt 23:00... så var edru når jeg kom hjem, etter nach klokka fire om morningen. Ble også slått av noen 20-årige tullinger fra Drøbak (no offense to Drøbak generelt), sammen med to folk til. Jeg aner ikke seriøst hva som feiler folk.

Cheap, antar du er med på bussen som har tømmertema? (unngår navn, for dette er jo et offentlig forum)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår dynamo røk når en fyr skulle koble anlegget og det elektriske sammen med det elektriske på bilen. Håper den blir ordnet til i kveld. Foreldre som har peiling har stått på hele dagen, kudos til dem! :love:

Men kvelden/natten ble awesome uansett. :innocent:

Og, vel, jeg kom nettopp hjem. Prøve å sove litt før vi begynner på ny igjen nå straks. o.O

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Cheap, antar du er med på bussen som har tømmertema? (unngår navn, for dette er jo et offentlig forum)

Stemmer det.

Det var kjipt jeg ikke kunne komme til Ås, følte jeg hadde en veldig sturslig natt til 1. :p

Endret av Cheap
Lenke til kommentar

Drakk en seksar tuborg, så en flaske pokal pluss en seksar med mack. Hadde i tilleg ei halv flaske whisky og en halv flaske sprit. Endte opp med at eg blei dårlig etter å ha drukke pokal ølen så eg blei aldri full og tok tidlig kveld. ca kl 2. Men hva kanskje likegreit sida alle blei så skjita full utenom meg og at det ikke var så mange igjen i lokalet.

Konklusjonen for kvelden blir, aldri meir pokal øl.....

Lenke til kommentar

Folk som skal lage bråk er så sykt tapere. Var selv tilstede i Ås, faktisk var han som slo han ene karen med og rulle på bussen vår. Aner ikke hvem som har skyld, men det er kjipt at det fort blir sånn by vs by når flesteparten bare er der for og ha det gøy. Noen som var på Ingærstrand i går? Van med pakkiser hadde med batonger og knuste flasker og begynte og overfalle enkeltmennesker, en kammerat av meg ble stukket i halsen og måtte på sykehuset. Skjønner meg ikke på folk som driver på sånn. Russetia har vært sykt fet, men har aldri opplevd så mye vold.

Lenke til kommentar

Hva er alderen på de folka som slo til Åsrussen? Jeg prata med en fyr som jeg er halveis kompis med, og de har angrepet ham før russetida også. Selv aner jeg ikke hva som skjedde, for jeg var på vei mot vanen min da han ene duden begynner å si noe uforståelig til meg. Deretter slår han meg i ansiktet, og en annen kommer og sparker meg. Tror jeg var på feil sted til feil tid... Håper det ikke blir flere sånne episoder, for dette blir for dumt.

Lenke til kommentar

Note to self: Ikke rote med, og bli med jentene du liker hjem når du er sørpefull... FAAKKKK!

Hva ble russenavnene deres?

Mitt ble "Happy Hour" :p

Jeg er "Kverulant'n" med masse skriveleifer og alt.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Folk som skal lage bråk er så sykt tapere. Var selv tilstede i Ås, faktisk var han som slo han ene karen med og rulle på bussen vår. Aner ikke hvem som har skyld, men det er kjipt at det fort blir sånn by vs by når flesteparten bare er der for og ha det gøy. Noen som var på Ingærstrand i går? Van med pakkiser hadde med batonger og knuste flasker og begynte og overfalle enkeltmennesker, en kammerat av meg ble stukket i halsen og måtte på sykehuset. Skjønner meg ikke på folk som driver på sånn. Russetia har vært sykt fet, men har aldri opplevd så mye vold.

Ja, fy faen var der sjæl. Kom ned på Ingærstrand rundt klokka 2? Og havna midt oppi en klynge med folk som slo ned hverandre og pælma flasker og drit, så stakk bare. Den vanen som begynte å bråke er kjent for å bli lett opphissa og ikke gi seg. De starta bråk forrige gang jeg var på Ingærstrand og..

Er bare tull ass! Man skal feire at man er ferdig med 13 års skole, ikke slå ned hverandre!

Lenke til kommentar

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fakk. hjemme fra landstreff lillehammer. FO SHIZZLE MAH NIZZLE. allerede klar til neste helg når det er treff litt mekr lokalt i ålesund. statser på å komme oss til hellerudssletta eller hva faen det heter også.

Anyways, lillehammer = legen...wait for it... DARY

Lenke til kommentar

Haha, enig i at det var smålabert i ringene. Men i går midt på dagen når der ikke var folk i ringene, stakk jeg og bile min til en ring med masse busschicks i og bare tok av som faen. Ingen andre i ringen, 10 stykker og 50 russebusschicks tok helt av i.. 2-3 tiden på dagen. Noe av det kjekkeste jeg gjor der nede, hoho. Macarena!

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med 3 knuter til, er oppe i åtte nå. Målet mitt er mellom 50-70, noe som kommer til å bli artig. Er det slik at jeg tar en blanding av knutene til hovedstyret, og mitt eget styre blir godkjent? Jeg planlegger å ta en blanding av de, så vil være sikker på at jeg gjør det korrekt.

Knute nr. 76, refleks som går ut på å ha radarkontroll i 30-sona er genial :wee:. Gjorde det i 40-sona i dag, og alt av biler som gikk forbi kjørte sakte. Fant stedet hvor politiet vanligvis gjør radarkontroll, og det bidro til at folk ikke skjønte det før de gikk forbi oss. Vi fikk tommelen opp 7 ganger, og jeg fikk fingeren en gang :D Det var morsomt å se at folk ikke tok det så høytidelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...