djgudleif Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Er lettere å få en slags identitet når det er mindre folk. Har man med seg et form for annlegg og spiller fet musikk samler man jo mye folk rundt seg. Det er heller ikke noe form for underholdning som konserter osv. Man er heller kreativ og lager underholdning selv. Man har kontroll på ting! Som å finne folk man kjenner, og støte på samme person to ganger. Ser for meg at det er umulig på de svære greiene. Men det er jo mulig jeg tar feil! Endret 27. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kan møte på samme person, men blir jo aldri godt kjent med folk som når det er mindre mennesker. Men er ikke ofte man er på så store arrangemanger, små er jo man jo oftere. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Hva er egentlig greia med russebilsjekken? Må ja ta den KUN for å komme inn på ROK-arrangementer eller er det flere grunner til å ta sjekken? Bilen blir nok helt eu-godkjent på fredag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Dette sier trafikkstasjonen til oss: Biler med oblat vil ikke bli utsatt for teknisk kontroll i mai måned, men må likevel kontrolleres for bruk av bilbelte, gyldig førerkort osv. Imidlertid kan ombygging etter godkjenning medføre kjøreforbud. Endret 27. april 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Teknisk kontroll i Mai? Oblat = Godkjent russebilsjekk? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Hvilken tekniske kontroll? Blir man innkalt? Sjekker de det samme som på russebilsjekken? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Får brygget 30 liter 8% øl! Tar litt tid da men. Blir nok ferdig et par dager før den 17. Men jeje! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Får brygget 30 liter 8% øl! Tar litt tid da men. Blir nok ferdig et par dager før den 17. Men jeje! Har du oppskrift? har lenge leita etter skikkelig sterk øl oppskrift Forøvrig blir det legendarisk feiring på fredag Endret 27. april 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Tørket humle, engelsk ølgjær(husker ikke hva den het, kan sjekke i morra), bittelitt gjærnæringssalt , rosiner, sukker, maltekstrakt. Og vann, doh! Det er det jeg husker sånn i hodet. Skal bortover til sjefen i morra, kan spørre han om mengder og alle ingrediensene som brukes. Vi har uansett tenkt å lage en tutorial, men den skal ta for seg hele prossessen og er derfor ikke ferdig før ølet er ferdig. Men jeg kan komme med en update i morra! Man får jo gjerne 15-20% øl av dette og, men det må gjæres og etterlagres langt over russetida. Endret 27. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det hadde vært flott om du kunne gjort det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvilken tekniske kontroll? Blir man innkalt? Sjekker de det samme som på russebilsjekken? Aner ikke hvilken teknisk kontroll det er. Har ikke bil, så jeg bare gjenga det som stod på nettet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Til dere som lurer på bilsjekkstuff. Vi droppet alt untatt eu-sjekk og kom inn overalt i fjor. Lenke til kommentar
Brukernavn2010 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Russedåp i morgen. Hva går dette ut på? Hørt at vi MÅ styrte øl. Jeg drikker så å si aldri, kan det være farlig? Er ikke noe partymenneske, men ble overtalt til å være russ av venner... Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 kommer ann på mengdene. Å styrte bare en øl er det ingen som har store problemer med. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Helt ufarlig å styrte litt øl. Derfor, styrt jäger! Endret 28. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Brukernavn2010 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har egentlig ikke lyst... Det regner som bare f', jeg er trøtt for tiden... Hadde det vært sol og VÅRSTEMNING hadde det vært noe annet! Denne tråden er nå om unnskyldninger jeg kan bruke for å ikke gå. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 hehe, kjiiipern vær. Sitter her med feber og alt bullshit, må faen meg bli frisk til Lillehammer i helgen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har egentlig ikke lyst... Det regner som bare f', jeg er trøtt for tiden... Hadde det vært sol og VÅRSTEMNING hadde det vært noe annet! Denne tråden er nå om unnskyldninger jeg kan bruke for å ikke gå. Du skal ikke klage på litt regn, vi har hatt konstant snøstorm siden tirsdag og det ser ut til å fortsette... Blir en kald russedåp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå