Gå til innhold

Russetråden 2010

Khaffner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvete! Få dager igjen til lillehammer nå! Tett før jeg starter å vorse allerede, hører på festmusikk osv hele tiden. fuck fuck fuck a duck, klarer ikke holde meg :p var dritings torsdag, fredag og lørdag nå. Russedåp og russebilfest. Helt konge!

Vi kjører ganske fett anlegg til en verdi av rundt 40k, og har en rimelig gjennomført bil, vil hevde oss ganske bra tror jeg på Van-kåringene i helgen.

(Bruker 2 av de forsterkerene her, den minste sølvfarga har vi solgt.)

post-155399-1272361756,9204_thumb.jpg

post-155399-1272361776,3124_thumb.jpg

post-155399-1272361786,3581_thumb.jpg

post-155399-1272361953,075_thumb.jpg

Tja, jeg er rimelig gira. :p

Lenke til kommentar

Skal ikke på noen russetreff jeg, men kommer til å ha en like konge russetid som de som bruker tusenvis av kroner på alle Tryvannstreffene, Lillehammer, Stavanger og alt som er. For oss som bor i Trøndelag er det bortkastet penger å drive å reise ned til disse treffene.

Lenke til kommentar

Jeg angrer litt fordi jeg droppa Tryvann lørdag, for fredagen var ikke noe særlig. Jeg gikk meg vill et par ganger, både i ringene og når jeg skulle finne vanen min. Alle sier at lørdagen var way bedre, men jeg har gullpass... så det blir hardkjør 8. og 9. mai. Lillehammer er noe jeg skulle ønske jeg var med, men det blir ganske store fester her. Lokaltreffene hittil har vært sykt bra, kanskje noen av de feteste festene jeg har vært med på. Noen ganger tenker jeg at det å være russ er å leve som en rockestjerne i en måned...

Hva slags van kjører dere btw? Jeg er med på en '78 modell Volkswagen LT, og den er stygg som pokker... men den har 2,10m takhøyde :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...