Pilkern Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hatt en helt fantastisk russetid, nå ligger jeg som et slakt på sofaen med cola og chilinøtter og har startet rehabiliteringsprosessen Har vært full 15 av 17 dager nå i mai, hadde pause søndagen etter Lhmr-treffet og søndag etter Tryvann 7-8 mai. Lillehammer-treffet er noe av det artigeste jeg har vært med på, og den sykeste festen/festivalen jeg noen gang har opplevd. Tryvann var og utrolig artig, men for min del var Lhmr hakket bedre Har også hatt mange artige kvelder her i hjembygda også, har hatt bil sammen med en kjempegjeng Nå må jeg skrive ferdig stilen som skulle vært ferdig for fem dager siden 2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Der var russetida slutt, og jeg sitter her med blandede følelser. Har vært en utrolig fet russetid, men det har vært pokkers slitsomt også. Akkurat nå nærmer jeg meg min 36 våkne time, og jeg begynner å kjenne det godt nå. Kommer til å savne dette, har vært så utrolig morsomt . Eksamen på fredag, og skole i morra. Dette skal bli litt av en rehabiliteringsprosses. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 hehe, sier du Har faen meg eksamen på onsdag :| Dessverre har russetiden bare vært sykdom for min del Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Russetiden har egentlig vært helt fantastisk, mye fyll og russegreier Men selfølgelig klarer alltid noen å ødelegge, men men. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ahhh, savner det allerede Var hardt å legge fra seg russebuksa imorges :/ Synd jeg hadde feber de siste dagene, skulle likt å tatt den helt ut på slutten også! MEN når det er sagt, så har det vært en jævla fet russetid! Gjort mye jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre, det er digg MINNER FOR LIVET! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 hehe, sier du Har faen meg eksamen på onsdag :| Dessverre har russetiden bare vært sykdom for min del Da har du lesedag i dag da Våkna opp syk i dag morges, trodde jeg endelig hadde blitt bra igjen. Dog har jeg et par fridager etc, så dette skal bli bra Hva gjør dere med russebuksa egentlig? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 hehe, sier du Har faen meg eksamen på onsdag :| Dessverre har russetiden bare vært sykdom for min del Da har du lesedag i dag da Våkna opp syk i dag morges, trodde jeg endelig hadde blitt bra igjen. Dog har jeg et par fridager etc, så dette skal bli bra Hva gjør dere med russebuksa egentlig? Sparer på den! Hiver den oppi en pose og gjemmer den vekk, tar den fram om noen år og mimrer Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 X-russefest neste år for 2010 russen vett Da skal den frem igjen! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Da var russetiden over for min del også. Har vært ute 7 dager på rad nå, og de siste to dagene sov jeg bare 2-3 timer tilsammen. Var til og med ute natt til 18.mai, noe jeg aldri skulle gjort. Var passe mørbanka fra før, og nå er jeg enda jævligere. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ett tips: SOV! LENGE! og spis sunt. Sett av ett par dager til å gjøre det. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Holdt på å blacke ut på 16. mai etter å ha tatt meg en stor kjeft 60%. Skumle saker, hadde kanskje inntatt15 øl før det. Etterpå blanda eg det ut med litt sprite men enda va den sterk Endret 18. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hadde en super 16.Mai, var på Drammenstreffet og hadde det kjempekoselig med noen jenter jeg kjenner Ble ganske så omtåka også å har fått signert magen min av to stykker Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Serr, klarer ikke finne en sang jeg leter etter. Ligner litt på bromance / Riverside. Starter rolig med grei bass. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Synd at russetida er over, ja. Jeg har missa mye pga. sykdom også, men dritet jeg i det, så har russetida vært sinnsykt artig! Nå er jeg også så heldig at jeg må løpe beep-testen i morgen, da gymlæreren vektlegger den karakteren veldig, veldig mye. Jippi. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Husk vitaminer da folkens. Ta gjerne tilskudd. Livsstilen i russetida tapper kroppen for vitaminer og mineraler. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hatt en super russetid, som paradoksalt nok har vært sykt minneverdig men som jeg heller ikke husker så godt! Uansett, mye moro! Gleder meg til Hove/Roskilde nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå