Gå til innhold

Russetråden 2010

Khaffner

Anbefalte innlegg

Hatt en helt fantastisk russetid, nå ligger jeg som et slakt på sofaen med cola og chilinøtter og har startet rehabiliteringsprosessen :p

Har vært full 15 av 17 dager nå i mai, hadde pause søndagen etter Lhmr-treffet og søndag etter Tryvann 7-8 mai.

Lillehammer-treffet er noe av det artigeste jeg har vært med på, og den sykeste festen/festivalen jeg noen gang har opplevd. Tryvann var og utrolig artig, men for min del var Lhmr hakket bedre :)

Har også hatt mange artige kvelder her i hjembygda også, har hatt bil sammen med en kjempegjeng :)

Nå må jeg skrive ferdig stilen som skulle vært ferdig for fem dager siden :dontgetit:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var russetida slutt, og jeg sitter her med blandede følelser. Har vært en utrolig fet russetid, men det har vært pokkers slitsomt også. Akkurat nå nærmer jeg meg min 36 våkne time, og jeg begynner å kjenne det godt nå. Kommer til å savne dette, har vært så utrolig morsomt :wee:. Eksamen på fredag, og skole i morra. Dette skal bli litt av en rehabiliteringsprosses.

Lenke til kommentar

Ahhh, savner det allerede :( Var hardt å legge fra seg russebuksa imorges :/

Synd jeg hadde feber de siste dagene, skulle likt å tatt den helt ut på slutten også!

MEN når det er sagt, så har det vært en jævla fet russetid! Gjort mye jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre, det er digg ;) MINNER FOR LIVET! :D

Lenke til kommentar

hehe, sier du :p Har faen meg eksamen på onsdag :| Dessverre har russetiden bare vært sykdom for min del :(

Da har du lesedag i dag da :) Våkna opp syk i dag morges, trodde jeg endelig hadde blitt bra igjen. Dog har jeg et par fridager etc, så dette skal bli bra :)

Hva gjør dere med russebuksa egentlig?

Lenke til kommentar

hehe, sier du :p Har faen meg eksamen på onsdag :| Dessverre har russetiden bare vært sykdom for min del :(

Da har du lesedag i dag da :) Våkna opp syk i dag morges, trodde jeg endelig hadde blitt bra igjen. Dog har jeg et par fridager etc, så dette skal bli bra :)

Hva gjør dere med russebuksa egentlig?

Sparer på den! :D

Hiver den oppi en pose og gjemmer den vekk, tar den fram om noen år og mimrer :)

Lenke til kommentar

Da var russetiden over for min del også. Har vært ute 7 dager på rad nå, og de siste to dagene sov jeg bare 2-3 timer tilsammen. Var til og med ute natt til 18.mai, noe jeg aldri skulle gjort. Var passe mørbanka fra før, og nå er jeg enda jævligere.

Lenke til kommentar

Synd at russetida er over, ja. Jeg har missa mye pga. sykdom også, men dritet jeg i det, så har russetida vært sinnsykt artig!

Nå er jeg også så heldig at jeg må løpe beep-testen i morgen, da gymlæreren vektlegger den karakteren veldig, veldig mye. Jippi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...