MartinF Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Vi hadde russedåp. Trodde det var helt vanlig jeg. Jeg har vært dårlig siden søndag, og nå er jeg enda værre enn tidligere i uken. Tenkte jeg skulle ut i kveld, men ble ikke noe av det. Er jeg bra nok, så blir det en liten tur i morgen, og selvfølgelig RBK-kamp på 16. mai. Jeg begynner å bli litt lei russetiden Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Haaaaaaaaaaaater å lete etter sjåfør, grrrrrrrrrr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 I dag blir det tre kompiser og ei kasse øl på meg. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Vi hadde russedåp. Trodde det var helt vanlig jeg. Jeg har vært dårlig siden søndag, og nå er jeg enda værre enn tidligere i uken. Tenkte jeg skulle ut i kveld, men ble ikke noe av det. Er jeg bra nok, så blir det en liten tur i morgen, og selvfølgelig RBK-kamp på 16. mai. Jeg begynner å bli litt lei russetiden Ser den. Var ute og rulla for to uker siden med en jentebuss. Etter det ble jeg dritdårlig. Dro på Tryvann på onsdag, ble dritdårlig igjen. Mislykka jævla russetid egentlig, menmen. @Axl91: Det er ikke bare de som lager kvalm. Langt derifra. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe særlig bråk (kanskje pga. forbanna sykdom), men på Tryvann nå sist, så virka det som at det var jævli mye dritt. Jeg ble, uten å ha sett jævelen før, slått i brystet to ganger, han ene kompisen min holdte på å havne i fight fordi han ikke ville gi penger til en random fyr som sa "Hei, jeg skal ha penger av deg", ei jente jeg ble kjent med ble slått til i ryggen av en fyr uten at hun hadde sett han før noen gang. Han sa unnskyld da hun snudde seg og han så det var ei jente tho (hun hadde hette på). En annen kompis av meg måtte dra hjem fordi han "erta" på seg en hel buss (han er på buss selv, og den bussen har angrepet bussen hans før). Kjenner at det har ødelagt ganske mye egentlig. Men det er bare å feste det av seg. God russefeiring videre alle sammen! Endret 14. mai 2010 av Goldshoten 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Da var den overnevnte knuten tatt! SKÅL! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) ... Endret 15. mai 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Kom hjem nå, etter ca 10 timer konstant festing. Nå skal det soves, så er det Hellerudsletta imorra/idag! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Nå er festen over. Alle ble slappe. (Men ikke jeg ) :!: I morra (eller i dag) er det påån igjen, med Captain Morgan, Mjød og musikk av Alestorm! :!: Elsker også fuzzy og syrlige drinks, skal aldri mer drikker noe som smaker jævlig. Endret 15. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fortsatt dårlig, vet ikke om jeg klarer RBK-kamp. Har mistet en hel uke som russ. Skyt meg! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Russetiden har vært utrolig gøy! Men nå er alle her så utrolig slappe, småsjuke og omtrent døde. Skal nesten bli litt deilig med normal døgnrytme igjen snart. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fortsatt dårlig, vet ikke om jeg klarer RBK-kamp. Har mistet en hel uke som russ. Skyt meg! Helvete, ta deg ei flaske brennevin og kom deg i form ! E forsåvidt også syk men her e det bare halsen og bihulan som svikte. Har nesten mista stemmen til tider og er konstant full av slim i halsen og nesen. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har hatt det sinnsykt gøy sjæl, eneste dagen som har skuffa er den siste tryvannsdagen. Er sinnsykt varmt og rulle, har jo gjennomsnitt 50 stk på bussen iløpet av en kveld, og vi starter med 25. noen ganger er det så fullt at du blir fint nødt til å bare holde deg på et sted. Vi satt fast bussen, så kom politiet og sa at alle måtte ut. vi bare faen, men eneste de spurte om var hvordan vi fikk plass til alle sammen. Er bra de er game på akkurat det. Siste kvelden og idag skal det rulles i 16 timer, to sjåfører med 8 timers skift! er jo over i morra og da er det full helsesjekk:P Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Haaaaaaaaaaaater å lete etter sjåfør, grrrrrrrrrr. Det er jo enda verre i dag , ser ut som om alle skal drikke. Får prøve å bestikke noen til å kjøre, for a dime or two. Da er det siste drikkekvelden som russ, og nå skal Postman Pat- og Tippekuppongen tas. Liten stund siden jeg ga opp 50 knuter, har nå 35 greier som skal legges i russelua. Kommer til å bli et latterlig syn med lekepistol, kors, kakelys og en hel bråte med ting hengende i lua i morgen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Helvete, russetiden har faen ikke vært annet en sykdom nesten ( Syk i ukedagene, prøveå feste i helgene. Nå er jeg faen meg værre en ever, feber,svimmel når jeg går, klarer så vidt svelge, snakke etc. Nei, kjedelig avsluttning! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Skal jeg trykke ja eller nei på russeårbokgreia på russ.no ? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har hatt det sinnsykt gøy sjæl, eneste dagen som har skuffa er den siste tryvannsdagen. Er sinnsykt varmt og rulle, har jo gjennomsnitt 50 stk på bussen iløpet av en kveld, og vi starter med 25. noen ganger er det så fullt at du blir fint nødt til å bare holde deg på et sted. Vi satt fast bussen, så kom politiet og sa at alle måtte ut. vi bare faen, men eneste de spurte om var hvordan vi fikk plass til alle sammen. Er bra de er game på akkurat det. Siste kvelden og idag skal det rulles i 16 timer, to sjåfører med 8 timers skift! er jo over i morra og da er det full helsesjekk:P Var det ikke to sjåfører som mista lappen i går pga. det? Får vel nesten bruke alle krefter i kroppen til å karre seg ut og drikke og feste i dag, men det frister ikke så fryktelig mye, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Synd det er siste kvelden som russ synes jeg... Kunne godt hatt en uke eller to til Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Siste fyll i vente boys! Skal bli så dritings at jeg ikke husker 17.mai Have a nice night! (40 i feber stopper ikke meg 16.mai ) 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen alle sammen! Da er vel egentlig feiringa over, og det passa vel egentlig perfekt nå Blir nok en del helger til jeg skal drekke meg så drita som jeg har vært ved flere anledninger i russetida Morsomt var det, og minner for livet har vi fått Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hadde jeg bare ikke blitt syk. Så hadde sikkert denne helgen vært enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå