Gå til innhold

Russetråden 2010

Khaffner

Anbefalte innlegg

Vi hadde russedåp. Trodde det var helt vanlig jeg.

Jeg har vært dårlig siden søndag, og nå er jeg enda værre enn tidligere i uken. Tenkte jeg skulle ut i kveld, men ble ikke noe av det. Er jeg bra nok, så blir det en liten tur i morgen, og selvfølgelig RBK-kamp på 16. mai. Jeg begynner å bli litt lei russetiden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde russedåp. Trodde det var helt vanlig jeg.

Jeg har vært dårlig siden søndag, og nå er jeg enda værre enn tidligere i uken. Tenkte jeg skulle ut i kveld, men ble ikke noe av det. Er jeg bra nok, så blir det en liten tur i morgen, og selvfølgelig RBK-kamp på 16. mai. Jeg begynner å bli litt lei russetiden :p

Ser den. Var ute og rulla for to uker siden med en jentebuss. Etter det ble jeg dritdårlig. Dro på Tryvann på onsdag, ble dritdårlig igjen. Mislykka jævla russetid egentlig, menmen.

@Axl91: Det er ikke bare de som lager kvalm. Langt derifra. Jeg har heldigvis ikke opplevd noe særlig bråk (kanskje pga. forbanna sykdom), men på Tryvann nå sist, så virka det som at det var jævli mye dritt. Jeg ble, uten å ha sett jævelen før, slått i brystet to ganger, han ene kompisen min holdte på å havne i fight fordi han ikke ville gi penger til en random fyr som sa "Hei, jeg skal ha penger av deg", ei jente jeg ble kjent med ble slått til i ryggen av en fyr uten at hun hadde sett han før noen gang. Han sa unnskyld da hun snudde seg og han så det var ei jente tho (hun hadde hette på). En annen kompis av meg måtte dra hjem fordi han "erta" på seg en hel buss (han er på buss selv, og den bussen har angrepet bussen hans før). Kjenner at det har ødelagt ganske mye egentlig. Men det er bare å feste det av seg. :p

God russefeiring videre alle sammen! :)

Endret av Goldshoten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er festen over. Alle ble slappe. (Men ikke jeg :cry: ) :!:

I morra (eller i dag) er det påån igjen, med Captain Morgan, Mjød og musikk av Alestorm! :!:

Elsker også fuzzy og syrlige drinks, skal aldri mer drikker noe som smaker jævlig.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Fortsatt dårlig, vet ikke om jeg klarer RBK-kamp. Har mistet en hel uke som russ. Skyt meg!

Helvete, ta deg ei flaske brennevin og kom deg i form !

E forsåvidt også syk men her e det bare halsen og bihulan som svikte. Har nesten mista stemmen til tider og er konstant full av slim i halsen og nesen.

Lenke til kommentar

Har hatt det sinnsykt gøy sjæl, eneste dagen som har skuffa er den siste tryvannsdagen. Er sinnsykt varmt og rulle, har jo gjennomsnitt 50 stk på bussen iløpet av en kveld, og vi starter med 25. noen ganger er det så fullt at du blir fint nødt til å bare holde deg på et sted. Vi satt fast bussen, så kom politiet og sa at alle måtte ut. vi bare faen, men eneste de spurte om var hvordan vi fikk plass til alle sammen. Er bra de er game på akkurat det.

Siste kvelden og idag skal det rulles i 16 timer, to sjåfører med 8 timers skift! er jo over i morra og da er det full helsesjekk:P

Lenke til kommentar

Haaaaaaaaaaaater å lete etter sjåfør, grrrrrrrrrr.

Det er jo enda verre i dag :shrug:, ser ut som om alle skal drikke. Får prøve å bestikke noen til å kjøre, for a dime or two.

Da er det siste drikkekvelden som russ, og nå skal Postman Pat- og Tippekuppongen tas. Liten stund siden jeg ga opp 50 knuter, har nå 35 greier som skal legges i russelua. Kommer til å bli et latterlig syn med lekepistol, kors, kakelys og en hel bråte med ting hengende i lua i morgen.

Lenke til kommentar

Har hatt det sinnsykt gøy sjæl, eneste dagen som har skuffa er den siste tryvannsdagen. Er sinnsykt varmt og rulle, har jo gjennomsnitt 50 stk på bussen iløpet av en kveld, og vi starter med 25. noen ganger er det så fullt at du blir fint nødt til å bare holde deg på et sted. Vi satt fast bussen, så kom politiet og sa at alle måtte ut. vi bare faen, men eneste de spurte om var hvordan vi fikk plass til alle sammen. Er bra de er game på akkurat det.

Siste kvelden og idag skal det rulles i 16 timer, to sjåfører med 8 timers skift! er jo over i morra og da er det full helsesjekk:P

Var det ikke to sjåfører som mista lappen i går pga. det? :p

Får vel nesten bruke alle krefter i kroppen til å karre seg ut og drikke og feste i dag, men det frister ikke så fryktelig mye, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen alle sammen! :)

Da er vel egentlig feiringa over, og det passa vel egentlig perfekt nå :D Blir nok en del helger til jeg skal drekke meg så drita som jeg har vært ved flere anledninger i russetida :p

Morsomt var det, og minner for livet har vi fått :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...