Gå til innhold

Russetråden 2010

Khaffner

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den eneste russen her, og fant ingen tilsvarende tråd, så here goes.

Bruk denne tråden til å prate om russeknuter, russebiler, russekort, russetreff, russeklær etc., del erfaringer og tips, gjerne fra dere ex-russ også :)

Jeg er rødruss i Akershus (vil ikke presisere hvor), med en Chevrolet Starcraft som russebil ved navn "URO" sammen med 3 kompiser. Dere finner meg på Tryvann 12. mai og Hellerudsletta, ses vi? :)

Kjør på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er bedre enn å ødelegge endelsen på utdanningen sin samtidig som man oppfører seg som verdens største drittsekker og blir forhatt i byen man bor i? Jo, å snakke om det på internett og. :new_woot:

Ikke alle ødelegger utdannelsen.

Alle russ er heller ikke drittsekker.

Jeg er også russ i år, bare noen få dager igjen nå!

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg er russ i år, så hvis noen vil refse russen for all den galskapen de praktiserer er det bare å sende en PM! Meldinger vil bli lest. :)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Kloke ord fra tidligere russ:

Drekk dere dritings så ofte som mulig, ligg med alt dere får sjansen til å ligge med.

Dere er noen heldige jævler. Skulle gjort alt for å kunne skru tilbake tida ett år og gjøre enda mer ut av russetida enn hva jeg gjorde. Nyt det! (jævla drittunger .......)

Lenke til kommentar

Er russ i år jeg, men trenger ikke rød bukse for å ligge med det jeg ser - it's not rape - It's surprise sex :D ..Lurer på om jeg skal selge min kongepark bilett, er så blakk og lite gira

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...