Khaffner Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg er ikke den eneste russen her, og fant ingen tilsvarende tråd, så here goes. Bruk denne tråden til å prate om russeknuter, russebiler, russekort, russetreff, russeklær etc., del erfaringer og tips, gjerne fra dere ex-russ også Jeg er rødruss i Akershus (vil ikke presisere hvor), med en Chevrolet Starcraft som russebil ved navn "URO" sammen med 3 kompiser. Dere finner meg på Tryvann 12. mai og Hellerudsletta, ses vi? Kjør på! 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hva er bedre enn å ødelegge endelsen på utdanningen sin samtidig som man oppfører seg som verdens største drittsekker og blir forhatt i byen man bor i? Jo, å snakke om det på internett og. 1 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hva er bedre enn å ødelegge endelsen på utdanningen sin samtidig som man oppfører seg som verdens største drittsekker og blir forhatt i byen man bor i? Jo, å snakke om det på internett og. Ikke alle ødelegger utdannelsen. Alle russ er heller ikke drittsekker. Jeg er også russ i år, bare noen få dager igjen nå! Endret 23. april 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2888830.ece Russen på sitt beste. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 "jeg hater negre fordi en stjal min sykkel en gang" Lykke til med den holdningen ArilC, men for meg virker det bare som du er en gretten gubbe som ikke fikk lov av mamma til å være russ. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg er russ i år, så hvis noen vil refse russen for all den galskapen de praktiserer er det bare å sende en PM! Meldinger vil bli lest. Endret 23. april 2010 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvordan er det med den knuta med en kasse pils i en telefonkiost? er det en kasse + fire andre russ? Isåfall, skal dere drikke fort og bli ferdi med en gang? Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvordan er det med den knuta med en kasse pils i en telefonkiost? er det en kasse + fire andre russ? Isåfall, skal dere drikke fort og bli ferdi med en gang? En kasse, deg + 3 andre, 4 timer, uten å pisse, elns Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Melkebaren er en Chervrolet Starcraft med meg og 7 andre folk som skal til tryvann 12. mai Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Må innrømme at jeg faktisk savner russetreffene fra i fjor, men en gang i løpet av livet er nok. Endret 26. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Mine innlegg. Starter på fredag, rødruss. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vært på tryvann begge dagene i helgen, faen så jævla rått Gleder meg til Lillehammer neste helg! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Vi failet eu-kontrollen, så kjerra vår skal på verksted torsdag morgen, håper det går fort å reparere den Fram til da skal den males, få på trekk til benken, koble til TV, PS2 og PC, og snekre et bord. Helt til slutt er russesjekken Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Den er kjiip =| Håper alt fikser seg så dere får begynnt å rulle da a;D Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Er for det meste lys som er defekt. Og hjelpesnekke, eksosanlegg og diverse lekkasjer Men jeg syns EU-kontrollen er skrudd på enkelte punkter. Fikk en toerfeil fordi det ene hjulet kun hadde 7 av 8 mutre på boltene. Hva faen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kloke ord fra tidligere russ: Drekk dere dritings så ofte som mulig, ligg med alt dere får sjansen til å ligge med. Dere er noen heldige jævler. Skulle gjort alt for å kunne skru tilbake tida ett år og gjøre enda mer ut av russetida enn hva jeg gjorde. Nyt det! (jævla drittunger .......) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Moff Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Er russ i år jeg, men trenger ikke rød bukse for å ligge med det jeg ser - it's not rape - It's surprise sex ..Lurer på om jeg skal selge min kongepark bilett, er så blakk og lite gira Endret 25. april 2010 av Moff Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hehe, get_in_russe_m000d! and btw, sitte under pulten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå