Gå til innhold

Trenger hjelp til PC deler!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hei

Spiller du kun CS:S ?

I så tilfellet merker du lite forskjell på en pc til 7000-8000 og en pc til 12-14000.

Men setter gjerne opp et oppsett for deg når du har svart på det, vett også at netshop setter i sammen delene du velger for rundt 300 kroner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Spørs hva du legger mest trykk på, som sagt en pc som drar de spillene du sier trenger ikke å være så dyr. Men vist du vil absolutt legge ekstra penger i pcen ville jeg brukt de for bedre ytelse i photoshop og sony vegas.

Trenger du operativsystem inkludert i prisen + mus og tastatur osv ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Satt opp et forslag her, alt på lager og rettet mot og yte max redigeringsprogrammene som du nevner, men likevel ikke gi tapt for mye av spillytelsen (holder til de fleste spill pr. dags dato).

Bryr du deg ikke altfor mye om ytelsen i vegas o.l. kan du bytte til dette hovedkort, minne og cpu, uten og tape noe spesielt med ytelse i spill, og så sparer du noen kroner (yter greit til videoredigering forsatt, men ikke på nært så godt som det første oppsettet).

Lenke til kommentar

Jeg mente deler inkl. kabinett(Hele greia) og trenger bare mest på css gaming :i (sony vegas og programmene funker jo fint uansett da)

edit: kan ta opp budsjettet til 15000

+ at det er fint om du bare legger på tastatur og sånt :p

Endret av Alexhoop
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

men det er jo ikke kabinett der? :O

Joda, det heter så mye som: Fractal Design Define R2 Black Pearl Vifter: 1x 120mm Front, 1x 120mm Bak, Lydabsorberende, ATX, mATX, mITX, 15 dBA . Finner du det nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg kjøpte denne pc'en. Drar CS:S på fullt på en 1920*1080. Super pc. Har en overclockingsknapp på hovedkortet som prosessoren opp til maks 3.6ghz. Har den på 3.3ghz nå ^^

Jeg anbefaler denne pc'en.

Ja, den holder faktisk til CSS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...