Gå til innhold

Tips til kjøp av basketballtrøye?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier; så lurer jeg på om noen her på diskusjon.no kan komme med anbefaling til hvilken basketball trøye jeg skal investere penger i? Kjøper meg ikke fordi jeg syns et lag er bra, men kun fordi jeg har lyst på en kul en.

Har selv gått gjennom et stort antall nettbutikker, og syns Lakers sin er kul, men den er allerede kjøpt av noen andre. Ser også at prisen ligger på rundt 400-1000 kroner.

Så fyr gjerne av et svar med navn på laget, bildet og hvor jeg burde kjøpe den ifra :)

Mvh Jo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cavs, 23 LeBron.

LeBron_James_Wiz.jpg

Akkurat som den over tenkte jeg på! Men det ser ut som den drakten som er avbildet over, ikke er årets modell. Ifølge bildetfila så er den fra 28/04/2007. Derfor må jeg finne en eller annen butikk som selger jersyen til Cleveland fra 2007...

Noen forslag? :>

Lenke til kommentar

Den skal være grei å få tak i, Cavs selger den i sin nettbutikk.

1000000091_410_lg.jpg

Ellers er vintage Dominique eller Dr. J fett.

51-25750-P.jpg

51-25762-P.jpg

Tusen takk :) Fant fort ut at jeg måtte kjøpe en replica, altså med Adidas merke. De authentiske kostet flesk, 1000 kroner. Det er for mye, for en helt vanlig basketballtrøye. Den på Cavs sin kostet vel 467kr per dags dato ifl Finn.nos valutakalkulator.

Takk for hjelpa gutter/jenter

Lenke til kommentar

Men, et siste spørsmål.

Hvilken størrelse skal jeg kjøpe? Fant nettopp en clavs i størrelse 2XL som jeg har sykt lyst på. Den er nok altfor stor, så hvilken størrelse bør jeg kjøpe når jeg er 1.85 og veier omkring 70-80 kg?

Vil helst ha den litt stor i forhold til meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...