Gå til innhold

Arsenal vs Manchester City, PL-24.04.10

-Lasse

Anbefalte innlegg

Spillestilen vår er utrolig avhengig av å ha Fabregas på banen, gjerne med RvP samtidig.

Derfor jeg mer håper på Ramsey enn Nasri som framtidig midtbane general, han er yngre og har hatt lengre av sin "utviklingstid" til å lære av Fabregas, han er også mer lik Cesc. Noe man ser når de spiller på banen isammen, funker som regel aldri.

Jæævla kjedelig kamp idag, vi var dog best men ingen av lagene fortjente mer enn 1 poeng. Forøvrig så var ikke Nasri i offside, men jeg orker ikke klage så stort mye mer. Føler det har blitt så mye klaging i det siste.

Mancini er også en slu jævel, som tar av Vieria samtidig som han tar på Adebarndoor, hadde jeg vært på Emirates idag hadde jeg iallefall blitt forvirret over hva jeg skulle gjøre :p

Får til slutt ta en Liverpool og si "Neste år"

(As if)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"En Tottenham" heter det ;)

Ser den med Fabregas, men det må jo være utrolig kjipt for dere å tenke at dere er så avhengig av én spiller nå for tiden?

Husker tilbake når spillere som til og med Ljungberg virket gode. Da virket det. Hvorfor er det ikke slik idag?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Ganske kjipt, egentlig er jeg ganske lei av at laget skal bygges rundt Cesc. Han er en fantastisk fotballspiller og jeg elsker han, men det er ikke uten grunn at vi ikke har vunnet noe siden vi skifta til 4-5-1/4-3-3.

Dette kan godt funke, men vi har ikke alle nødvendige spillere rundt han, selv om akkurat på han har vi lovende backup til han selvfølgelig.

Forøvrig så lever vi ikke på navnet vårt som du så fint sa i Redcafè. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...