Gå til innhold

Arsenal vs Manchester City, PL-24.04.10

-Lasse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har faktisk ikkje skapt ein einaste stor sjanse, og det er utruleg skuffande. Spelarane verkar veldig slitne, og det er rart med tanke på at dei har hatt kampfri i nesten ei veke.

Må si meg enig. Ekstremt skuffende, men vi har vært i dårlig form lenge. Sist kamp jeg syntes vi spilte bra var mot Porto. Kommer nok av diverse skader og skjit.

Forøvrig greit fornøyd med 1 poeng her. Målet er å holde unna for Spurs. Tror fortsatt at vi er pent nødt til å vinne en av de to siste kampene.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Kjedelig at vi skapte så få sjanser, men alt i alt er jeg fornøyd med 0-0 her. Jeg fryktet tap i forkant av kampen. Syntes ingen av spillerne våre utmerket seg i dag, verken positivt eller negativt. Fint at Lukasz holdt nullen i dag, selv om han fikk lite å gjøre. Van Persie imponerte også, med tanke på at han ikke har spilt så fryktelig mye fotball de siste 6 månedene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Kjedelig kamp. Må vi se det ble kanskje skapt knapt 2 sjanser... Ene skuffet fra Diaby, og den andre frisparke fra V.Perise. Man kunne se at spillerne var fornøyd med 1 poeng.

Jeg lurer fortsatt ennå om vi hadde vunnet gullet, hvis vi hadde slått birmiingham borte 1-0. På en måte så har dette laget knust alt det vi har kjempet for..

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer med Arsenal? Kjenner ikke igjen spillestilen i det hele tatt...

Tja, Gallas, Vermaelen, Fabregas er ute. RvP har knapt spilt på 6 mnd. Kan ha noe med saken å gjøre?

Men er ikke det litt av greia til Arsenal? Det er ihvertfall det Wenger liker å skryte av, og da mener jeg spillestilen. Det kan jo virke som at resten av gjengen ikke vet hva de skal gjøre. Jeg er svært skuffet over resultatet i dag, men ennå mer skuffet over måten dere spilte på. Det var som å se Liverpool, ståfotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...