Xanman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Applaus for Vieira, pipekonsert til Adebayor. Fantastisk. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Liker at det hisser seg opp. Episk av Song mot Bellamy Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tykkjer det ser skummelt ut no. Har på følelsen at det kjem eit City-mål snart. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Kommentatoren er jo helt i 100 om City har ballen i nærheten av 16-meteren. Ikke det samme motsatt vei akkurat. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nei, dette begynner å se skummelt ut. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Adebayor - kan noen gi den mannen en saks? En urolig spenning i kampen, føler det kan gå begge veier nå. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Midtbana våra har heilt mista taket på kampen no. :/ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 City kontrer, boksen vår er nesten tom for forsvarere, Bellamy slår innlegg fra venstrekanten og Adebayor skorer. Det er bare så forbanna typisk om det skjer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kommentatoren helt i hundre når Fabianski plukker ned ballen der.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Haha, skal si kommentatoren er glad i Gunner Nielsen Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva er det som skjer med Arsenal? Kjenner ikke igjen spillestilen i det hele tatt... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 ROBIN VAN PERSIE, takling på ade håper noen smadrer ade Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hva er det som skjer med Arsenal? Kjenner ikke igjen spillestilen i det hele tatt... Tja, Gallas, Vermaelen, Fabregas er ute. RvP har knapt spilt på 6 mnd. Kan ha noe med saken å gjøre? Endret 24. april 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Skuffer meg at vi ikke har satt rookien Nielsen på flere prøver. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vi har faktisk ikkje skapt ein einaste stor sjanse, og det er utruleg skuffande. Spelarane verkar veldig slitne, og det er rart med tanke på at dei har hatt kampfri i nesten ei veke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Vi har faktisk ikkje skapt ein einaste stor sjanse, og det er utruleg skuffande. Spelarane verkar veldig slitne, og det er rart med tanke på at dei har hatt kampfri i nesten ei veke. Må si meg enig. Ekstremt skuffende, men vi har vært i dårlig form lenge. Sist kamp jeg syntes vi spilte bra var mot Porto. Kommer nok av diverse skader og skjit. Forøvrig greit fornøyd med 1 poeng her. Målet er å holde unna for Spurs. Tror fortsatt at vi er pent nødt til å vinne en av de to siste kampene. Endret 24. april 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jaja. Det positive: veldig god kontroll bakover. Likevel er eg skuffa. Spelarane hadde noko å bevise etter Wigan-fadesa, og dei beviste absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kjedelig at vi skapte så få sjanser, men alt i alt er jeg fornøyd med 0-0 her. Jeg fryktet tap i forkant av kampen. Syntes ingen av spillerne våre utmerket seg i dag, verken positivt eller negativt. Fint at Lukasz holdt nullen i dag, selv om han fikk lite å gjøre. Van Persie imponerte også, med tanke på at han ikke har spilt så fryktelig mye fotball de siste 6 månedene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kjedelig kamp. Må vi se det ble kanskje skapt knapt 2 sjanser... Ene skuffet fra Diaby, og den andre frisparke fra V.Perise. Man kunne se at spillerne var fornøyd med 1 poeng. Jeg lurer fortsatt ennå om vi hadde vunnet gullet, hvis vi hadde slått birmiingham borte 1-0. På en måte så har dette laget knust alt det vi har kjempet for.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva er det som skjer med Arsenal? Kjenner ikke igjen spillestilen i det hele tatt... Tja, Gallas, Vermaelen, Fabregas er ute. RvP har knapt spilt på 6 mnd. Kan ha noe med saken å gjøre? Men er ikke det litt av greia til Arsenal? Det er ihvertfall det Wenger liker å skryte av, og da mener jeg spillestilen. Det kan jo virke som at resten av gjengen ikke vet hva de skal gjøre. Jeg er svært skuffet over resultatet i dag, men ennå mer skuffet over måten dere spilte på. Det var som å se Liverpool, ståfotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå