Gå til innhold

Arsenal vs Manchester City, PL-24.04.10

-Lasse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alex Song returned to training on Friday and should be OK after recovering from an inflamed cartilage in his knee
Wenger

Kan bli godt å han tilbake.

As for Robin Van Persie, the manager said: "He is ready to start but I don't know yet whether I will start him or not.
Wenger

Er ikke helt sikker på hva jeg synes om dette. Han burde få starte.

Lenke til kommentar

Wenger sa også at Song manglet refleksene til å spille stopper. så jeg tipper på dette laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbell - Mikael Silvestre - Gaël Clichy

Tomas Rosicky - Alex Song - Abou Diaby

Nicklas Bendtner - Robin van Persie - Samir Nasri

Lenke til kommentar

Rosicky i Fab posisjonen? Lurer på hvordan dette vil funke.

Jeg tror egentlig det kommer til å fungere veldig bra, selv om Rozza ikke har ekstremferdighetene til Cesc, så er han bedre defensivt, noe som tar av lasten på Song og Diaby, samtidig som han er veldig direkte i spillestillen(eller var iallefall...) noe som jeg tror kommer til å passe bedre sammen med RvP.

Nasri burde plasseres på vingen igjen, så der er jeg enig. Lurte bare kansje på om Diaby kunne ta den posisjonen, jeg vet at han har fungert bra som box-to-box, men det er vel tross alt han sin originale posisjon.

Lenke til kommentar

Rosicky har virkelig imponert meg i den posisjonen tidligere, og Nasri er klart best på vingen.

Diaby er ingen ving. Han spilte der forrige sesong, men det var bare fordi alle vingene var skadet. Og da spilte han elendig. Diaby er klart best på sentral midbane.

Lenke til kommentar

Jeg mente faktisk Diaby i Cesc posisjonen ;)

Forøvrig så har Rozza imponert meg tidligere der også, det virker bare kansje litt mye mot et lag som city. Men han er bedre enn Nasri der atm, vis ikke Nasri plutselig har en kanongod kamp that is.

Nasri er et mysterium, sinnsykt mye potensial men han får såvidt vist noe av det. Han passer forøvrig også best inn i Cesc posisjonen.

Det er litt skummelt det at vi har 4 stykk som kan være backup for Cesc, og i en 4-4-2 hadde vært det også :p Ramsey, Diaby, Nasri og Rosicky.

Vi slitter iallefall ikke der ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Nasri passer egentlig ikke i England. Han er god teknisk, men alt for veik. Han må bli sterke fysisk for å klare seg i England, ellers sliter man.

Lenke til kommentar

Nasri passer egentlig ikke i England. Han er god teknisk, men alt for veik. Han må bli sterke fysisk for å klare seg i England, ellers sliter man.

Tøys. Han var knallgod forrige sesong, men har ikke vært den samme siden skaden. Tipper han er tilbake i storform neste sesong.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Han har masse potensiale. Men for å innfri dem, så MÅ han bli sterkere fysisk. Du er vel enig med meg ? Vi vet at han kan bli MYE bedre.

Lenke til kommentar

Laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbell - Mikael Silvestre - Gaël Clichy

Tomas Rosicky - Alex Song - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

Subs: Mannone, Traore, Eboue, Eastmond, Eduardo, Vela, Bendtner

Meget sterkt lag! RvP er forresten kaptein.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Sterkt lag, herlig at Bendtner ikke starter og at det er RvP på topp i midten. Nicenicenice shit.

I dag er jeg SVÆR Arsenal-supporter, come on Gunners! HERLIG å se Song igjen, skal bli gøy! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Første (og antakeligvis siste) gang jeg sier det: Come on you Gunners!

Hehehe:

From Steve, Swindon, via text to 81111: "Hi Stevo, Spurs fan here. Getting ready for the City game. So - "Come on you G..." Nope, try again - "Come on you Goo...". No, still can't do it. Could you cheer on Arsenal for me, please?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...