MrPool Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hei, jeg er på jakt etter en ungdomsbåt. Men problemet er at jeg ikke finner noen ungdomsbåter til en rimelig pris (Maks 25,000)i Nord-Norge. Så det hadde vært fint om du kunne gi meg noen tips/linker - 10-20 fot. - Alt utenatt speedbåt. - Trenger ikke å være med rattkonsoll, men det bør helst. - Trenger ikke være med motor. Endret 24. april 2010 av MrPool Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hva regner du som ungdomsbåt da? Speedbåt? Plastbåt? Glassfiberbåt? Hvor mange fot? Hvor stor motor? Noe spesielt motormerke? Med eller uten rattkonsoll? Noen formening om knop? Trenger litt mer info enn 25.000,- for å finne en båt i Nord-Norge Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Hva regner du som ungdomsbåt da? Speedbåt? Plastbåt? Glassfiberbåt? Hvor mange fot? Hvor stor motor? Noe spesielt motormerke? Med eller uten rattkonsoll? Noen formening om knop? Trenger litt mer info enn 25.000,- for å finne en båt i Nord-Norge - 10-20 fot. - Alt utenatt speedbåt. - Trenger ikke å være med rattkonsoll, men det bør helst. - Trenger ikke være med motor. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Årsmodell? Kan båten koste 25.000,- uten motor? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Årsmodell? Kan båten koste 25.000,- uten motor? Årsmodell er ikke så viktig. Nja, båten kan koste max 25,000 uten motor. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva regnes som "Nord-Norge" ? Trondheim? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Hva regnes som "Nord-Norge" ? Trondheim? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, jeg vet hvor Nord-Norge er på et Norges-kart, men det vil ikke si at jeg vet om du vil ha båt fra Kautokeino eller Trondheim eller Troms eller hva pokker... Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Ja, jeg vet hvor Nord-Norge er på et Norges-kart, men det vil ikke si at jeg vet om du vil ha båt fra Kautokeino eller Trondheim eller Troms eller hva pokker... Områder rundt Troms og Finnmark. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 http://www.finn.no/finn/boat/used/result - Se gjennom den listen å se om det er noe du liker. Vanskelig å finne eksakte båter når man ikke vet om du vil ha gummibåt, RIB, eller hva du liker eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå