Kaarerekanraadi Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) http://www.dagbladet.no/2010/04/23/nyheter/innenriks/dyremishandling/11413655/#comments_container Dette er noe av det sykeste jeg har sett på lang tid. Ubehagelig bilde Endret 23. april 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Helt jævlig, skulle ønske jeg fikk tatt denne fyren å virkelig gitt han ett sykehusbesøk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 This. 3 års fengsel er strafferammen, og jeg håper virkelig det blir maks-straff på den syke jævelen. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, har han drept katten og så klemt den under garasjeporten er det nok "sykt". Men om hendelsesforløpet er som beskrevet: "smalt igjenn porten, og katten kom i veien" så er det nok ikke en gang straffbart... Og før "heltene fra internett" spammer ned tråden med "å fy satan ass, skulle likt å torturert fyren masse": Først tenke, så poste! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Men om hendelsesforløpet er som beskrevet: "smalt igjenn porten, og katten kom i veien" Men hvis han drepte katta i en ulykke, poster man det på tryneboka og skryter om det eller kontakter man eieren? Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 [...] poster man det på tryneboka og skryter om det eller kontakter man eieren? Det gjør man nok akkurat som man vil med. Det er hverken forbudt eller straffbart å være "ekkel". Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Trist sak, men forståelig at politiet i Norge ikke vil kaste bort ressurser på dette her. Skal forsåvidt bli artig å følge med på alle internettheltene. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sikkert en potensiell seriemorder. Det starter gjerne med tortur og drap av dyr. Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kan du legge det bildet i en spoiler med en advarsel? Jeg vet at det ikke er et spesiellt grovt bilde, men tanken om hvordan det har skjedd når man ser bildet er veldig grov. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Sikkert en potensiell seriemorder. Det starter gjerne med tortur og drap av dyr. Det gjør det faktisk. Typisk for folk med grunnleggende mangel på empati og respekt for levende liv. Han karen her burde blitt sodomert. Kan du legge det bildet i en spoiler med en advarsel? Jeg vet at det ikke er et spesiellt grovt bilde, men tanken om hvordan det har skjedd når man ser bildet er veldig grov. Ok, jeg er enig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, har han drept katten og så klemt den under garasjeporten er det nok "sykt". Men om hendelsesforløpet er som beskrevet: "smalt igjenn porten, og katten kom i veien" så er det nok ikke en gang straffbart... Og før "heltene fra internett" spammer ned tråden med "å fy satan ass, skulle likt å torturert fyren masse": Først tenke, så poste! Det er snakk om ein jomfru med harley her. Det hendelseforløpet kan du garantert ikkje stole på. Først tenke, så poste! og: å fy satan ass, skulle likt å torturert fyren masse Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det er tydeligvis ingenting som mobiliserer like mye som døde kjældedyr. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Okey, er forsåvidt enig i at det er viktigere å fokusere på mennesker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 og: å fy satan ass, skulle likt å torturert fyren masse Det er så latterlig hvor hyklersk du er. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dette er en avskyelig sak. Slike mennesker trenger hjelp. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 "Jeg skulle tatt denne kattemishandleren og kokt øyene hans med loddebolt før jeg stappet piggtråd opp i rassen hans mens hele familen hans ser på samtidig som det spilles sekkepipe i bakgrunnen" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nevnte jeg tidligere i tråden om hyklere? Du vet... Slike folk som ikke er noe bedre selv. Hmm... Sværger på at jeg gjorde det. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hold dere til trådens tema folkens. 7 innlegg med off topic forsvant og tilbakemeldinger på dette tas på PM, ikke i tråden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 "Jeg skulle tatt denne kattemishandleren og kokt øyene hans med loddebolt før jeg stappet piggtråd opp i rassen hans mens hele familen hans ser på samtidig som det spilles sekkepipe i bakgrunnen" Jada, det er hyklersk, men hva synes du om selve saken? Forsvarer du mannen? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Pft, selvsagt gjør jeg ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå