kimare Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sitter og vurderer et kompaktkamera. Pt ser det ut til at Tz10 fyller mine krav ganske greit, men dersom det er andre som bør vurderes kikker jeg på de. Mine krav Manuelle innstillinger ca 24mm vid HD-video lite og lett ønsker: minimum 6xzoom raskest mulig RAW så lyssterkt som mulig best mulig ISO Hvilke alternativer finnes. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det er vel ikke så mange andre valg. Det er mulig Canon har en tilsvarende modell. Husker ikke om S90 er vid nok. Men den har kanskje ikke HD-video? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 s90 er ikke vid nok og har heller ikke stort nok zoomområde. Men Samsung WB650 ser også ut til å matche min kravliste ganske bra. Er det noen som har erfaringer med denne i forhold til TZ10. Sammenligning mellom TZ10 og WB650 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 For å være helt ærlig,å kjøper jeg ikke kameraer med sensorer mindre enn Four-Thirds. Det er alltid en eller annen begrensing som stopper meg. 24mm er et krav jeg kan skjønne, men 6x zoom hadde jeg droppet. 28mm og5x zoom er faktisk til å leve med. Sensor-størrelsen er jeg mer tvilende til, som sagt. Lenke til kommentar
HUNTER1977 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kan TZ10 ta bilder i RAW da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå