cambridge1990 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei. Føler meg litt teit som poster dette, men har gått å plaget meg en stund så lurte på om dere hadde noen tips og råd. Det har seg slik at for ca et halvt år siden så sluttet vi nesten bare plutselig å ha sex. Det har blitt så gale at jeg ikke lengre tør å berøre henne fordi jeg er redd hun skal bli sur. Hver gang jeg berører henne enten på brystene eller nedentil, eller hentyder til at jeg vil ha henne, så sier hun bare slutt, eller ikke nå. Eller så sier hun at hun har vondt et sted, noe som virker som hun alltid har uansett om jeg berører henne eller ikke. Hun sier også ofte "Nei, senere" eller "Nei, i morgen." Og når senere eller i morgen kommer og jeg prøver på nytt, så sier hun nei. Det høres kanskje ut som at jeg er en sexfiksert gutt, men det er jeg ikke. Liker bare den deilige følelsen og opphisselsen man får når man har sex. Jeg har prøvd å snakke med henne om det, men det virker bare som at hun blir sur hver gang jeg nevner det, så tør nesten ikke det lengre heller. Og den ene gangen i måneden jeg kanskje får henne litt kåt, så kryper vi til køys, hun jobber med seg til det går for henne mens jeg står over å hjelper, også når jeg føres inn i henne og vi holder på så sier hun "Å kom igjen, gå for deg." nesten med en gang vi begynner. Så er jo ikke akkurat så veldig gøy synes nå jeg. Og de gangene jeg har snakket med henne så sier hun at hun bare ikke trenger det lengre, att det er oppskrytt. Men jeg føler at hun ikke tiltrekkes til meg på den seksuelle måten lengre, og det sårer meg. Mener det er noe mer også, men kommer ikke på det i farten. Men håper det er noen som har noen tips eller råd til meg sånn at vi kan få ordnet opp i dette. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Auda, høres ut som hun rett og slett er av typen som ikke liker sex. De fins de også. Fins ingen måte å rette det opp uten å kunne oppnå et dialog sammen. Hvor lenge har dere vært sammen? Hvordan er forholdet ellers? Dere trives i hverandres selskap? Gjør ting sammen? Kansje det er noe å gå sammen og snakke med psykolog om dette siden hun ikke vil snakke med deg? Kan godt hende hun er lei av forholdet og vil ut? Endret 23. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest cambridge1990 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Auda, høres ut som hun rett og slett er av typen som ikke liker sex. De fins de også. Fins ingen måte å rette det opp uten å kunne oppnå et dialog sammen. Hvor lenge har dere vært sammen? Hvordan er forholdet ellers? Dere trives i hverandres selskap? Gjør ting sammen? Kansje det er noe å gå sammen og snakke med psykolog om dette siden hun ikke vil snakke med deg? Kan godt hende hun er lei av forholdet og vil ut? Vi har vært sammen i snart 4år. Før hadde hun veldig høy sexlyst, da var det mest hun som ville det, men så sluttet det plutselig så brått. Jeg vil si at forholdet våres er ganske bra, vi er åpne og ærlig ovenfor hverandre og trives godt i hverandres selskap. Vi pleier ikke å gjøre så mye sammen, sitter helst hjemme med herandre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Da hadde jeg forsøkt å "piffe" opp forholdet litt. Er viktig at dere gjør ting sammen. Enten ta en ferie tur sammen til et typisk "par" plass som Paris eller Venezia, ta henne ut på en romantisk date og overraske henne med noe flott smykke, gå på en show/visning der dere må kle dere opp fint. Det hjelper å se hverandre i noe anderledes lys. Er viktig, ellers vil tingene bli ganske rutine. Er sikkert dette hun føler. Gi henne en sikkelig "det handler om deg" kveld! Endret 24. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvis dette hadde skjedd meg og ingenting hadde løst det, så tror jeg at jeg hadde slått opp. God sex er utrolig viktig i et forhold etter min mening. Men prøv å piffe opp litt som AvidGamer sier Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noe har skjedd med henne? Voldtekt? Depresjon? Du er for "på"? Ikke prøv deg på lenge og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Gjest roflkek Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Akkurat det samme skjedde med meg og ja, jeg fant ut på den vansklige måten. jeg prøvde som du gjorde i 3-4 mndter. Og fant til slutt ut at joda, hun hadde en annen på si 4 Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har hun begynt på ny type p-pille? Mange av p-pille merkene dreper sexlysten fullstendig. Uansett, det aller viktigste er at dere snakker ut om saken, og ikke lar deg skure å gå til forholdet går i vasken. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Beklager å måtte si det, men som andre her sier lukter det utroskap eller at hun er lei forholdet. Anbefaler at du setter deg ned med henne og tar en alvorlig prat. Ikke nevn noe om at du mistenker at det er noen andre i bildet før du har utelukket andre muligheter. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen gjesteposter er slettet. Skal dere bare synse om en sak, spesielt med tøffe-tom-maska på, så gjør det under deres registrerte brukernavn. Gjesteposter er for at folk skal kunne poste sensitiv informasjon eller spørsmål uten at det kan knyttes mot deres bruker. Geir Lenke til kommentar
frevild Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Anbefaler at du setter deg ned med henne og tar en alvorlig prat. Ikke nevn noe om at du mistenker at det er noen andre i bildet før du har utelukket andre muligheter. Støtter dette... Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg