Gå til innhold

X360 Fifa 10 - Søker Virtual Pro klubb

Anbefalte innlegg

Heisann!

Som emnetittelen sier så er jeg på utkikk etter en Virtual Pro klubb. Foretrekker å spille OMS men kan også håndtere en spissrolle. Ligger på 84 totalt i de to rollene (overall), har fullført 67% av bragdene men blir bedre og bedre. Ser alltid etter pasningsalternativer før jeg skyter og er en såkalt "teamplayer".

Litt info om meg:

Er 16 år

Spiller Fifa 10 aktivt

Bare spør hvis det er mer dere lurer på. :)

Endret av fnats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Ragnarok FK er en godt etablert klubb som har spilt aktivt mer eller mindre siden FIFA10 kom ut. Vi har blitt en sammensveiset gjeng som vektlegger lagspill og moral, framfor enkeltprestasjoner.

Det er ikke til å nekte for at vi søker spillere av en viss kaliber, og de vi mener ikke er gode nok.. vel, de er ikke gode nok. Vi stiller krav, og er en klubb med ambisjoner. Resultatet er at vi i dag ligger ranka som topp 50 i Nord-Europa, og har også et trofe for topp 25. Vi er nå i en posisjon hvor vi søker ny kreativitet for å bedre oss, og på sikt havne innenfor topp 10.

Vi søker spesielt en høyreving og en offensiv sentral midtbane-spiller. Det er her du kommer inn. Men sånn generelt er vår filosofi at de beste skal spille - akkurat som i ekte fotball. Det vil med andre ord si at om du er dritgod, får du spille der du vil (nå skal det nevnes at konkurransen for spissplassene er hard).

Vi vil gjerne ha deg inn til prøvespill for oss!

Vi har faktisk en egen chatt oppegående, for at organisering til kamper og ellers prat skal bli lettere. En slags kanal alle logger seg inn på. Mye lettere det, enn å drive å organisere via MSN.

Adressa til chatten er: http://fifa.dieplz.net/ (ja, jeg vet adressa ser mistenkelig ut, men det er på en gratis server).

Vi spiller som regel nesten hver dag etter klokka 20:00. Tar du turen innom da er du garantert å komme i kontakt med folk. Håper å høre fra deg.

- Ledelsen i Ragnarok FK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...