B0hemen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 - MaRe - Nok en gang aner du ikke hva du snakker om. Topic closed. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Et stort pluss på T9 til t610 er at den husker vilke ord du bruker mest,og legger disse automatisk først. Da slipper du å forandre ord så ofte, og sparer en del tid på det. Hey... den T9 versjonen leste jeg om i høst. Har lurt på når den skulle komme. Fungerer dette bra? Ta for eksempel.... Jeg pleier ofte å starte meldinger med en "Hey." Trenger bare å bytte en gang fra "Idy", men det hadde likevel vært digg om man slapp å se ubrukelige ord som "Idy". Prioriterer den ordlistens egne ord på den måten også? Sånn at "du" kommer foran "et" dersom man skriver det oftere? Jeg vil tro at det er mer vanlig å tiltale en person i 2.pers, en å snakke om intetkjønn i SMS. Jeg gjør ihvertfall det. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Den teller hvor ofte ord brukes. Ord som staves likt rangeres etter hvor mange ganger du bruker dem. Dine egne ord behandles som ordbokas egne. -KJ Lenke til kommentar
drbass Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg syntes at det å skrive sms går aldeles utmerket, den funker bedre enn min t68 i allefall. Men 8310 er raskere Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Men nå er jo 8310/6510 veldig raske til å skrive SMS med. De er nesten designet for å skrive SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå