Gå til innhold

T610 - SMS typing!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har den, hvordan er sms skrivingen? sammenlign gjerne med t68i, nokia ++

:roll:

Den er raskere enn jeg skriver hvertfall.. så jeg har ikke noe problem. Raskere enn t68. Har ikke hatt Nokia på at par år, men er nok ikke like rask som den siste jeg hadde.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk sutrer etter, jeg? Nå har jeg hatt en god del forskjellige telefoner i løpet de siste årene, både Nokia og andre, og jeg kan ikke skjønne at man kjøpe så avanserte telefoner som f.eks. T68 hvis man skal bruke den til å sende SMS?

Er primærbehovet å sende SMS, så kjøp en Nokia 3510 eller 3510i. Disse fungerer utmerket til det behovet.

Jeg har nå brukt min T610 i noen få timer, og har derfor ikke det helt store grunnlaget for å uttale meg om den, men jeg kan si med stor sikkerhet at SMS delen ikke er tregere enn Nokia sine 6xxx modeller i alle fall....

Kjenner det på meg at T610 er en telefon det er lett å bli knyttet til. ;)

-KJ

Lenke til kommentar
Frister litt å bytte ut T68'en med en sånn... Er dere ellers fornøyd, dere som har fått den?

Har hatt den i et par uker nå (med støyproblem) og er veldig fornøyd. Det er kort å godt en T68i + kamera +raskere +bedre skjerm + raskere e-postklient. Og noen små endringer i menyoppsett slik at det er letter å slå av og på bluetooth og infrarød f.eks.

Og det beste av alt den er akkurat like liten som T68'en og veier kun 2g mer!!

Lenke til kommentar
og jeg kan ikke skjønne at man kjøpe så avanserte telefoner som f.eks. T68 hvis man skal bruke den til å sende SMS?

Har du sluttet å sende SMS etter du kjøpte deg t610? Tviler på det. Man må kunne si at en så avansert telefon til den prisen skal være litt bedre på det som en mobil brukes nesten mest til.

t610 er treeeeg å henge med når man skriver sms. Jeg hadde N7210 før, og det er stor forskjell.

Lenke til kommentar

Har du sluttet å sende SMS etter du kjøpte deg t610? Tviler på det. Man må kunne si at en så avansert telefon til den prisen skal være litt bedre på det som en mobil brukes nesten mest til.  

t610 er treeeeg å henge med når man skriver sms. Jeg hadde N7210 før, og det er stor forskjell.

Skriver vel ikke det? Les linjen under quoten du plukket ut, så tegner det ett litt annet bilde...

T610 er aldeles ikke treeeeg, men er heller ikke kjapp. Har hatt mange telefoner som var tregere. Du får det jo til å høres ut som den er i klasse med T68/T68i, noe den slettes ikke er.

-KJ

Lenke til kommentar

Skriver vel ikke det? Les linjen under quoten du plukket ut, så tegner det ett litt annet bilde...

T610 er aldeles ikke treeeeg, men er heller ikke kjapp. Har hatt mange telefoner som var tregere. Du får det jo til å høres ut som den er i klasse med T68/T68i, noe den slettes ikke er.

-KJ

Du skriver likevel at du ikke skjønner hva folk skal med en så avansert mobil om man skal sende sms.

Og selv om du har hatt tregere mobiler før, så synes jeg fortsatt t610 er alt for treg. Aldri hatt t68/t68i heller, og ser ingen grunn til å juble over at t610 er raskere enn de modellene, den er fortsatt dårligere på sms enn de andre mobilene jeg har hatt.

Men for all del, t610 er en super telefon, og jeg prøver å se det positive med at det er et lite ork å skrive sms; sender mindre og sparer penger. :)

Lenke til kommentar

når man har lært seg hvilke ord som kommer osv i forhold til ordboka, går det mye raskere... for da gidder du ikke vente til det kommer opp...

neste gang man tar en liten pause el. under skriving (for å tenke etc), fylles alt inn raskt... jeg har ingen problemer med sms på den, bare litt uvant i forhold til nokia (hadde 3310)

Lenke til kommentar
lurer på om deres batteri har vært like "dårlig" som mitt.

Jeg måtte lade det etter en og en halv dag bruk. Men da var dette den første dagen jeg fikk den. Så jeg brukte kamera å spill ganske flittig. men noen som vet noe?

Jeg merker også det, batteriet mitt var helt oppladet i går, og i dag er det bare 1/2 parten igjen. Og har hatt mobilen 1 uke nå, og ladet helt opp og helt ut igjen de første gangene.

Leste noen her mente det var utrolig bra batteritid, men det er det ikke på min ihvertfall. :(

Lenke til kommentar

Batteriet bruker noen oppladinger for å nå sin fulle effekt husk å bruke/lade ut telefonen helt til bateriet er fulstendig utladet og la den så ligge å lade over natten.

Dette gjøres de 3-4 første gangene du lader og da kommer du nok til å merke at batteriet får bedre kapasitet

Lenke til kommentar
Batteriet bruker noen oppladinger for å nå sin fulle effekt husk å bruke/lade ut telefonen helt til bateriet er fulstendig utladet og la den så ligge å lade over natten.

Dette gjøres de 3-4 første gangene du lader og da kommer du nok til å merke at batteriet får bedre kapasitet

Dette er faktisk helt feil. Li-Polymer batterier tar faktisk mer skade av total utladning enn det er positivt. Det optimale på Li-Polymer batterier er og lade dem når det er 30-50% igjen av batteriet. Batteriet skal heller ikke lades i 20+ timer første gangen, kun ca. 4 timer.

Lenke til kommentar

Dette er faktisk helt feil. Li-Polymer batterier tar faktisk mer skade av total utladning enn det er positivt. Det optimale på Li-Polymer batterier er og lade dem når det er 30-50% igjen av batteriet. Batteriet skal heller ikke lades i 20+ timer første gangen, kun ca. 4 timer.

Er du helt sikker på dette Bidz? Får telefonen snart, og vil gjerne ha mest mulig ut av batteriet. Håper på svar. Andre som har erfaring med Li-Polymer batterier?

Lenke til kommentar
Jeg får oxo min snart så vil vite dette SIKKERT ! Er vell akkurat som man skal kjøre inn alt i fra biler til høyttalere det,kjør den inn hardt så går og funker det best,det vil si lade det leeenge første gang?? :lol:

Off topic, MEN når du skal spille inn høyttalere så skal du ha godt under 3 kvart av hva høyttalerene klarer, ca 50 %. Er ikke vitsi å spille det inn på full guffe, da kverker du de ;)

Lenke til kommentar

Ja det sier seg jo selv men jeg spilte inn mine Cerwin Vega LS 15 såpass hardt så det nesten var på briste punktet i de i ca 25-30 timer til sammen.. Å de låter bedre en min kamerat sine og han spilte de inn forsiktige,ennå vi har prøvd de på samme forsterker og greier,myyye dypere og stram bass i mine... Men men.. Litt OFF TOPIC må de tåle.. :lol::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...