jeeee Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Føler det er tid for å gjøre noe nytt å spennende nå, derfor er jeg på utkikk etter en annerledes jobb/sommerjobb. Det kan være fra alt mulig. Gjerne i utlandet. Og gjerne slik at det er ordnet med boplass og slikt. Gjerne grei lønn og, men dette er mest for å prøve noe nytt. Så trenger noen tips til hvilke slike jobber det finnes der ute Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Føler det er tid for å gjøre noe nytt å spennende nå, derfor er jeg på utkikk etter en annerledes jobb/sommerjobb. Det kan være fra alt mulig. Gjerne i utlandet. Og gjerne slik at det er ordnet med boplass og slikt. Gjerne grei lønn og, men dette er mest for å prøve noe nytt. Så trenger noen tips til hvilke slike jobber det finnes der ute Søppeltømmer i New York ? Neida... Men skriv litt om hva du har prøvd ut, hva slags interesser osv du har, da blir det fort litt lettere å svare ^^ - Stubba Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Har ikke prøvd så mye mer enn å jobbe i butikk, så nå vil jeg ut å oppleve verden og gjøre noe gøy. Noe innen musikk/events hadde vært gøy, men sikkert ikke så mye av det. Er egentlig åpen for alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå