Gå til innhold

Annerledes jobb eller sommerjobb

Anbefalte innlegg

Føler det er tid for å gjøre noe nytt å spennende nå, derfor er jeg på utkikk etter en annerledes jobb/sommerjobb. Det kan være fra alt mulig. Gjerne i utlandet. Og gjerne slik at det er ordnet med boplass og slikt. Gjerne grei lønn og, men dette er mest for å prøve noe nytt. Så trenger noen tips til hvilke slike jobber det finnes der ute :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler det er tid for å gjøre noe nytt å spennende nå, derfor er jeg på utkikk etter en annerledes jobb/sommerjobb. Det kan være fra alt mulig. Gjerne i utlandet. Og gjerne slik at det er ordnet med boplass og slikt. Gjerne grei lønn og, men dette er mest for å prøve noe nytt. Så trenger noen tips til hvilke slike jobber det finnes der ute :)

Søppeltømmer i New York ? Neida... Men skriv litt om hva du har prøvd ut, hva slags interesser osv du har, da blir det fort litt lettere å svare ^^

- Stubba :w00t:

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd så mye mer enn å jobbe i butikk, så nå vil jeg ut å oppleve verden og gjøre noe gøy. Noe innen musikk/events hadde vært gøy, men sikkert ikke så mye av det. Er egentlig åpen for alt mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...