CurSe Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- On 2002-01-29 22:53, Donten skrev: Hva gjør en fjortis når han / hun "linker" ? -------------------------------------------------------------------------------- De jukser i alle mulige spill som eksisterer :smile: Lenke til kommentar
Donten Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hva? Å "linke" er å bruke cheatcodes? Og dette samles man for å gjøre i en gymsal en hel helg 24 timer i døgnet? Nei, det må da vel være et større utbytte? Peer-to-peer i 100Mbit LAN, for eksempel? Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Forskjellige mennesker forskjellige interrser. Noen sitter vel og utveksler erfaringer andre spillet og resten utnytter 100mb nettverket. Uansett rekker man vel alt sammen innen en helg. Dessuten treffer man flere som deg og man får noe som heter VENNER, pleier og være få på de i dette miljøet.... Uansett er det noen fra OSLO eller Røa området som er interresert i å være med på LAN..... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Lan parties ja ... Mimre .... I "Gamle dager kalte man det d Copy parties" og jeg synes det er en mer korrekt beskrivelse ...... Artig det ... :wink: når BJ electronics kom med snuten å skulle ta raid å greier LOL for Nybegynnere LAN = Local Access Network .... med andre ord ett lokalt nettverk pleier gjerne spille litt ved slike anledninger andre bruker tiden til å fylle sine medbragte tomme cdr plater og tomme hard disker med det dem kan få tak i Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 22:53, Donten skrev:Hva gjør en fjortis når han / hun "linker" ? En "link" er slang for et lite LANparty. Når folk sier at de linker så er det gjerne en liten vennegjeng som samles hos en av dem og setter PCene i ett nettverk. Det som blir gjort (utover det å drikke cola og spise pizza og prate) er spille sammen og dele warez. Holder gjerne på en natt. Lenke til kommentar
Donten Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Alle sammen! Min gamle bestemor sa til meg at hun hele livet gjennom prøvde å lære seg minst ett nytt ord hver dag. I dag lærte jeg betydningen av å "linke". Takk! Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: Phyltre skrev (2002-01-29 23:40):for Nybegynnere LAN = Local Access Network .... med andre ord ett lokalt nettverk Sorry, må bare rette deg :wink: ---klipp fra mitt dataleksikon---- LAN: Local Area Network - lokalt nettverk. Et lokalt nettverk brukes til transport av data mellom datamaskiner og andre enheter i nettverket. Nettverket er av forholdsvis begrenset omfang, vanligvis begrenset til samme bygning. Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Spiller cs starcraft laster ned filmer døygner Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 vi hos meg kaller det for NøRDe KVelD Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Når man linker går man i LAN og spiller og henter stuff! Jeg begynnte å linke da jeg var 13 tror jeg.... har overnattet når jeg linker hos venner, men har aldri vært på skikkelig LAN-Pary, men ska i Vinter ferien!!!! WWWWWEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Gleder meg!!! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 *mimre* Linke ja, det var da vi ikke hadde nettverk, men brukte seriell-kabel mellom PC'ene og spillte Doom, DET var linking */mimre* Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 hehe... stemmer det gode gamle link kabelene :wink: *mimre mimre mimre* Doom, muligens quake, og så Heroes 2 (i stedet for "HotSeat")... Eller multiplayer på gamle Amiga spill, hehe! var vel kanskje ett eller to spill som støttet det. Det var tider det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 vi her kaller det LAN, alltid kalla det lan. Lan er og blir lan. vi er 10-15 stk her i heimbygda som møtes av og til og spele helga i gjennom. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-01-29 23:23, juzamsig skrev:Quote:--------------------------------------------------------------------------------On 2002-01-29 22:53, Donten skrev: Hva gjør en fjortis når han / hun "linker" ? --------------------------------------------------------------------------------De jukser i alle mulige spill som eksisterer :smile: Makan til fordom skal du se lenge etter... Vi spiller vel for det meste, foruten å utveksle erfaringer -> serfaringer -> sperfaringer -> spirfaringer -> spiringer -> spinger -> spiler -> spile -> ??? Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 jeg er selv 15år og linker ca hver måned med 7 kamerater. Med meg 8 stykker i cs. Det er jo ganske morsomt!!! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 jeg er 15 og linker ganske ofte..begynte da jeg var 14..hvis noen lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå