abene Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ny teknologi skal gjøre Firefox uavhengig av tilleggsprogrammer, og dermed skal nettleseren bli mer stabil. Les mer Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 ingen dum idè, hvertfall når det kommer til java. Lenke til kommentar
elzapp Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det er flash som krasjer min firefox oftest. Java har ikke krasjet en nettleser hos meg siden 2004 Lenke til kommentar
fettnavn Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hva? Skriv noe spennende. Firefox har aldri kræsja for meg. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Smart. Java har krasjet min FF flere ganger i det siste. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Høres jo absolutt ikke ut som en dårlig idé. Jeg kan skrive under på at Flash krasjer sånn cirka 10 ganger pr. dag. Endret 23. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Som Chrome og IE det her (mulig det eksistere i Opera også men aner jeg ikke). Ihvertfall veldig takknemlig for at nettleseren fortsatt fungerer selv om en fane eller en utvidelse krasjer hos meg. Lenke til kommentar
Himalde Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Helt klart nyttig, selv om det er lenge siden ff krasjet sist. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Som Chrome og IE det her (mulig det eksistere i Opera også men aner jeg ikke). Jo tråden er separert, MEN de kan fortsatt påvirke nettlesern Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 For dette er ikke en kopi av teknologien Opera bruker , for dere kjører jo tillegs programmene separat. Ny teknologi I don't think so. Men veldig smart Lenke til kommentar
G Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Men, da synes jeg de bør implementere en slags "Firefox"-Task Manager. Slik at en kan få en oversikt om hvilke prosesser som er knyttet opp mot surfing gjennom Firefox til en hver tid. Det er jo ikke alltid godt å vite hva ymse reklamebannere starter opp av bakgrunnsprosesser, og det er ikke særlig oversiktelig å ta en titt på Windows sin Task Manager for å komme til bunns i sine undersøkelser når programmer går senker hastigheten på Windows eller hvor programmer klarer å fryse Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå