minimum payne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Leste nettopp nyheten om at ett filmstudioet som eier rettighetene til filmen der untergang , har klaget til youtube og youtube fjærner nå alle hitler parodiene, det betyr at fremtiden aldri vil få se disse gullkornene. http://e24.no/media/article3615921.ece Bra eller dårlig? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Bra, det begynte å bli idiotisk. Det var morsomt første gangen, men typisk drittunger lagte nye nesten hver enaste dag. Klassisk eksempel på å drepe en vits. Det var et enkel måte å få treff, og enda lettere å lage. Du kunne ny video til et hvilket som helst emne. Jeg forstår at selskapet ville ha slutt på det. Selv om videoene faller under Fair Use loven, og at selskapet ha ikke rett å be de fjernet, så er jeg egentlig glad de er vekke. Endret 23. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 "Hitler finds out about removals of himself on youtube" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvilken av disse var den første egentlig? Den om iPad? Forøvrig enig med AvidGamer her. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 iPad? De parodiene er nok atskillig eldre enn det. Synd de er i ferd med å bli tatt ned. Mange bra (og mange dårlige...). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Håper ikke de som har rettighetene til Zelda-tegnefilmen gjør det samme. YTP FTW! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvilken av disse var den første egentlig? Den om iPad? Neinei. Den første er vel 2-3 år gammel. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det ble blant annet laget en om Sheffield United som rykket ned fra PL til Championship i mai 2007 (nå tatt bort fra youtube). Kanskje finnes det eldre enn det også. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 SYND! Har noen et forslag til hvor disse videoene kan finnes for nedlasting? OLe Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Den første jeg så var når The Sims 3 ble utsatt. Etter det ble det bare kjedelig reprise. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 SYND! Har noen et forslag til hvor disse videoene kan finnes for nedlasting? Hvis de ikke har blitt fjerna fra youtube enda, kan du iaff. laste de ned der med Youtube Downloader. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 ... men det er akkurat det de har Jeg hadde håpet det var noen kjente servere som speiler (kopierer) deler av youtube hvor de kunne finne på å være tilgjengelig. Ole Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kBO5dh9qrIQ Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 NEIN NIEN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN !!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 NEIN NIEN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN !!!!!!!!!!!!!!!!! JA JA JA JA JA JA JA JA. Men tilbake til topic, Hvor leie er ikke folk av de forskjellige undertekstene, hadde de derimot klart å dubbe de på tysk til hva de parodierte hadde det vært greit. Men personlig har jeg vært lei av de parodiene i flere år allerede. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=CJn_jC4FNDo Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Den der var genial Bear^! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er greit med fair use, men når parodien blir mer kjent enn originalen så kan en si nei. Parodien har vært med på å ødelegge filmens kunstnerisk verdi, og ødelagt sitt rykte så kan jeg si meg enig at nok er nok. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 En av de første var vell om Xbox 360, tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå