birdy113 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vampire Diaries http://www.cwtv.com/shows/the-vampire-diaries The Vampire Diaries, er en amerikansk TV-serie som hadde sendestart 10. september 2009 i USA. Serien er laget av Kevin Williamson, og er basert på boken av samme navn av L. J. Smith. I serien er de to hovedfigurene Damon (Ian Somerhalder) og Stefan (Paul Wesley) , som begge er vampyrer, forelsket i den samme dødelige jenta, Elena (Nina Dobrev). Handlingen foregår i den fiktive småbyen Mystic Falls. Kilde:Wikipedia Er det folk på forumet som følger med på denne serien? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ser på det når madamen ser på egentlig.. Er hun som holder styr på når episodene kommer ut og slikt .. Men jeg må si at jeg liker serien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kjøpte første sesong av True Blood på DVD i dag og leser en vampyrserieserie av Jeannie Stein, så det begynner å holde med vampyrer for min del. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vampire Diaries begynte dårlig, men har bare blitt bedre og bedre. Det er faktisk ganske kult til tider. Det eneste nymotens vampyrdreten jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå