tunheim Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Eg har 1000 kr på kontantkortet som eg vil kvitte meg med før eg bytter operatør. Hvem skal eg gi pengene til? Da eg spurte dette, fikk eg mange gode tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1221605&st=0&gopid=15520350 Tenkte derfor å lage en avstemning på det Endret 22. april 2010 av tunheim 2 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Selg det til høyest bydene på qxl.no Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gi dem til leger uten genser. de må jo fryse noe forferdelig... men til allvår så syns jeg at de skal gå til leger uten grenser fordi jeg tror at det er i den orginisasjonen at pengene kommer best frem, og blir brukt i "felten" og ikke slik som mange andre hjelpeorginisajoner der mye av pengene går til å lønne de som står på gata og spør deg alltid om du vil gi ett måendlig beløp til veldedighet, og selgerene tjener mer penger enn det de får inn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Alt annet enn Jamba og Habbo er egentlig greit. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gi det til Kjell Inge Røkke. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 En eller annen datingside! Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Gi det til Kjell Inge Røkke. ??? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gi dem til leger uten genser. de må jo fryse noe forferdelig... men til allvår så syns jeg at de skal gå til leger uten grenser fordi jeg tror at det er i den orginisasjonen at pengene kommer best frem, og blir brukt i "felten" og ikke slik som mange andre hjelpeorginisajoner der mye av pengene går til å lønne de som står på gata og spør deg alltid om du vil gi ett måendlig beløp til veldedighet, og selgerene tjener mer penger enn det de får inn. du må ha lest feil, det står leger uten grenser Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gi det til Kjell Inge Røkke. ??? Hvis du gir penger til han så vil han tenke at du er en skikkelig grei kar og så vil han gi deg noen finansielle tips og så blir du rik sånn som han. En investering rett og slett. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gi dem til leger uten genser. de må jo fryse noe forferdelig... Jeg lo! Røde Kors trenger sikkert litt cash. Lenke til kommentar
emva Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Folk på Haiti: Ring 820 44 001 = 200 kr. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Denne tråden hadde jeg helt glemt! Ja, det ble en lett pinlig sextelefon-samtale og så gikk resten til de grenseløse legene. Prøvde også å kjøpe en ringetone, men det fikk jeg ikke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå