ølbriller Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Heihei! Skal i konfirmasjon til et søskenbarn snart, og ønsker jo å bidra med noe! Derfor har jeg satt sammen en lysbildepresentasjon av henne med bilder fra hun ble født fram til den dag i dag. Trenger bakgrunnsmusikk, men har gått meg på at de fleste sangene hun liker handler om enten tapt kjærlighet eller noen som synger om noe trist, og det passer liksom ikke inn. Trenger derfor en fin sang som det går an å bruke, med passende tekst. Hvor lang den er spiller ingen rolle. På forhånd tusen takk for alle forslag, trenger hjelp Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva slags stemning er du ute etter å skape? Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Sist gang vi gjorde det, brukte vi sangen Amazing Life - og den går noe slik: "Amazing life, amazing world" osv mens bilder av den lille ungen rullet på lerretet. Folk satt igjen med det som en hyggelig opplevelse, og det må vel egentlig bli noe lignende, hvis du skjønner hva jeg mener... Den kan jo ha nesten hvilken tekst som helst, men det bør være positivt, og det var her jeg satte meg fast Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvis du ser bort fra videoen, syns jeg låta er megafin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå