Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen fryser med jevne - kjappe! - mellomrom

Anbefalte innlegg

Har hatt problem med dette før men fått det fiksa, men nå er det tilbake igjen enda verre.

Har helt nytt skjermkort og strømforsyning, av type Radeon HD 5870 og en 650W strømforsyning. Ellers kjører jeg W7, formatert idag i håp om at det skulle gi seg. W7'en er fake eller en betaversjon tror jeg det var, vist det er av betydning.

Problemet er at hele skjemen fryser, alle programmene stiller seg i en "svarer ikke" modus, i noen minutt så er alt ok igjen. Det skjedde ikke så ofte før, men nå er den mer fryst en det går ann å bruke den.

Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mja, har du mulighet så få tak i en ekte windows eller bytt til linux. Er fryktelig mange tåpelige feil som kan unngås ved å holde deg unna piratOs.

Når det er sagt, også en del hardware som kan forårsake slikt.

Kan begynne med å scanne hdd. Sjekk for bad sectors.

Finner du ingenting der går du videre til minnet, windows 7 har et eget program for å sjekke minnet.

Neste blir å laste ned siw og sjekke temp, hvis de er høye prøv å støvsuge maskinen.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Fikk idag vite at PCen oppe(familiedata) har fått det samme problemet. Har internett via samme ruter, kan det være den som har fått virus, går det? Det var cirka samme tidspungt som min starta å kødde igjen at det også startet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...