kristo_l_w Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 hei, track ballen på min bb curve 8900 har gått i stykker. den er unlocka fra t-mobile, kjøpt i usa. dro til trigcom (hvor jeg har abo.) for å reparere den. de sa de skulle ordne det og at jeg skulle komme tilbake dagen etter, men det viste seg at det var sensorene under track ballen som var ødelagt, noe de ikke kunne reparere. siden jeg ikke har kjøpt telefonen hos dem kunne de heller ikke sende den til verkstedet de benyttet seg av. er det noen som vet om noen andre i oslo/norge som reparerer bb? drar til usa om ikke så lenge, er det mulig å få den reparert hos t-mobile der selv om den er unlocka? Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har du prøvd å dra innom en Klart Svar-butikk? De skal visstnok selge BlackBerry, men jeg er ikke sikker på om dette er i samarbeid med TrigCom. Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 de samarbeider med trigcom... det er kun trigcom som ordner med bb, men tenkte på om det var noe telefonverksted som kan fikse bb. sånn liten jalla-sjappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå