Matseng Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hei! Jeg har altså en Dell XPS M1530, strømforsyningen er litt rar etter at jeg tok ut av ledningen som går inn i transformatoren. Når jeg setter i kontakten begynner den å pipe. Lyset på transformatoren skal egentlig lyse men det skjer etter at jeg har ristet på den en god stund. Hvorfor? Trenger hjelp raskt! Endret 22. april 2010 av Matseng Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Kast den(i ee avfall) og kjøp ny. Piping tyder på at det er dårlig kontakt en plass inni der og siden den funker etter du har rister på den så er det nok det.. Endret 22. april 2010 av taz Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hei! Jeg har altså en Dell XPS M1530, strømforsyningen er litt rar etter at jeg tok ut av ledningen som går inn i transformatoren. Når jeg setter i kontakten begynner den å pipe. Lyset på transformatoren skal egentlig lyse men det skjer etter at jeg har ristet på den en god stund. Hvorfor? Trenger hjelp raskt! Jeg vil tippe av pipinga betyr at du har kortslutning (+ og - ledningene er sammenkoblet ). Mulig at isolasjonen er slitt en plass? Ville prøvd å spleiset den skikkelig hvis det er det som er problemet. Endret 22. april 2010 av Grobo Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Takk for gode svar Skal prøve det du foreslo Grobo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå