Gå til innhold

Creative vs steelseries

1. 1. Creative eller steelseries

• Creative H-950
      0
    • SteelSeries Siberia V2
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening?

Ingen av dem.

Ikke fordi det ikke er gode headset, bare det at sennheiser sine er bedre.

Og gud hvor behagelig de er!

Sennheiser 151 og 161 er begge veldig gode. Så det kommer helt an på din lommebok.

Grunnen til at jeg anbefaler disse er grunnet lyden, og komforten. Mest komforten i forhold til andre headset. Har selv Siberia Neckband som ikke passer hodet mitt, så jeg ender opp med å sitte med hette eller lue for å ikke skrike meg til søvn på grunn av såre ører. Siden jeg ser du allerede har valgt hodetelefoner med mic så går jeg ut i fra at du spiller?

Og da blir det vel fort et par timer med maskinen, og da er det godt med noe som gir klar lyd på ventrilo, klar lyd til deg så du hører musikken og spillet godt og samtidig er en fryd å ha på seg.

Lenke til kommentar

Er det slik at du er førnødd med lyden til Siberia headsettet? ifølge tester er jo siberia headsette veldig komfortabelt, neckband funker heller ikke til meg.

Er du fornøyd med lyden til siberia? jeg holder nemlig en knapp på dem, i og med at dem er full size. Jeg går uifra at sennheizer headsettene er like store som AKG sine DJ? og de ga meg vondt i ørene ettersom de klemmer seg intill.

Link til AKG headsette for å vise størresle, da snakker jeg om omkretsen.

http://prisguide.audiovisuelt.no/produkt/72347

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...