Bruker-158599 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei. Jeg vet at ikke to brannmurer skal kjøre samtidig, det kan skape konflinkter. Nå har jeg slått av windows brannmuren, men hva kan egentlig skje hvis begge står på? Jeg viste ikke det en gang, merket det nå og har kjørt begge brannmurene i flere måneder. Kan jo forklare hvorfor jeg har hatt litt merkelig problemer. Problemer som løser seg med en restart, kunne ikke legge til miniprogrammer, scrool greia på musa fungerte ikke og jeg har slitet litt med at jeg bare får begrenset tilgang til nettet. Jeg lurer også på om online armor fungerer på windows 7 64 bit?. Sist jeg så var det ikke støtte for 64 bit. Hvis online armor ikke fungerer, vet dere om online armor kommer til å gjøre det i fremtiden? Takk for svar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Svaret på ditt spørsmål står skrevet på hjemmesiden til Online Armor: Note: Product does not currently support the following operating systems: Windows XP 64, Windows Vista 64, Windows 7 64, Windows 98/Me Kort oversatt: Produktet støtter for tiden ikke Windows 7 64. Skal du ha brannmur til Win7 64-bit, blir vell de beste gratis alternativene C•O•M•O•D•O eller ZoneAlarm Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Ok, jeg regna med at det ikke hadde kommet. Bruker Comodo firewall, føler jeg hadde mer kontroll med online armor. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå