inoxx Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg trenger meg nytt musikk anlegg til pcen og jeg har tilfeldig vis snublet over dette anlegget men er det noe og satse på ? eller burde jeg velge et annet skal kjøpe for ca 2000.- Og er det noen som har erfaringer med dette anlegget ? Og sån ca hvor høyt spiller det ? Takker for svar Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg hadde det før. Mye for pengene. Spiller HØYT og rent. Absolutt verdt penga sine. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg må si meg enig med Holmgr3N. Jeg har det selv, og det er trolig det beste anlegget for 2000kr du kan få itaki. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ja - det spiller høyt. VELDIG høyt. Ja - det er mye anlegg for pengene Nei - det spiller IKKE "rent". Du får masse bråkete lyd (effektangivelsen stemmer antagelig!), kurrant til bakgrunnspoppmusikk og pcspill. Ubrukelig til "seriøs" lytting til noe som helst. Byggekvalitet type Nille. (Søk på forumet: mange som har hatt retur på dette settet, inkludert meg.) Kan du leve med disse kompromissene er de varmt anbefalt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Sitter med det selv, og bortsett fra summingen i høytalerene når de står på høyt men ikke brukes er de helt perfekte. Bruker dem ikke til å høre på et symfoniorkester akkurat, men de er perfekte for det jeg har dem til. Spill, mp3, filmer og lignende Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har de. Synes de er helt topp! I allefall i den prisklassen! SINNSYKT bra anlegg for penga! Det funker ok til mp3 også. Hører veldig mye på musikk, så jeg er ganske kresen. Jeg syns ikke det scorer sååå høyt på akkuratt det feltet. Som dostojevski sa så spiller de ikke 100% rent. Bassen er også litt "rar". Men ellers er jeg helt fornøyd. Du finner IKKE noe som bedre i den prisklassen. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ja - det spiller høyt. VELDIG høyt.Ja - det er mye anlegg for pengene Nei - det spiller IKKE "rent". Du får masse bråkete lyd (effektangivelsen stemmer antagelig!), kurrant til bakgrunnspoppmusikk og pcspill. Ubrukelig til "seriøs" lytting til noe som helst. Byggekvalitet type Nille. (Søk på forumet: mange som har hatt retur på dette settet, inkludert meg.) Kan du leve med disse kompromissene er de varmt anbefalt. De spiller "rent" i prisklassen 2000kr, de spiller jo selvfølgelig ikke rent sammenligna med høyttalere opp mot 10-15k Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 De spiller "rent" i prisklassen 2000kr, de spiller jo selvfølgelig ikke rent sammenligna med høyttalere opp mot 10-15k Selvsagt ikke. Det er heller ikke det som er sammenligningsgrunnlaget mitt her. Men jeg er ganske sikker på at du greit finner 2 høyttalere + forsterker til godt under 4000,- som spiller fletta av dette anlegget på pen/god/ren musikkgjengivelse. Eventuelt hvis du tar med deg 1500,- - 2000,- ut på bruktmarkedet. Krever du derimot tilsvarende lydtrykk i 4 kanaler sliter du med å finne konkurenter. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er ikke dette anlegget et thx produkt? Kan dette (pinglete?) sakene virkelig gi samme lydtrykk som et thx select anlegg som brukes i rom inntill 75 kvadratmeter? eller er dette en ny thx greie som kalles thx-office ellerno? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Det står THX-logo på ja. Men tror ikke det står på handlelista til Saga kino av den grunn... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Kommer nå litt an på lydkortet også hva angår lydkvaliteter Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har selv Z-680. Regner med at det er noe av de samme komponentene. Jeg er fornøyd med mitt sett, men det har jo en del feil. Musikken er ikke ren, men det funker hvis du ikke er alt for kresen. Bassen er også veldig "brumlete", dette vet jeg at også gjelder for Z-560 Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kommer nå litt an på lydkortet også hva angår lydkvaliteter Tror faktisk ikke det selges lydkort i dag, integrerte inkludert, som er så dårlige at z-560 ikke blir det svakeste leddet i kjeden. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er ikke heller Altec Lansing 641 systemet mer å satse på? Spiller litt "penere" og har vanvittig mye bedre design/byggekvalitet (til prisen). Ellers er det jo alltid Klipsch, men norske priser på disse produktene er jo helt syke... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg synes du bør gå for det, det spiller høyt og det er en ganske klar diskant! Jeg har det selv, og lurte på/tvilte på om jeg skulle kjøpe det, men det er overdrevet bra! Bassen er litt skurrete noen ganger, men uansett, det er et konge anlegg, kjøp det hvis du skal ha et til 2000.. www.mpx.no har det også, men litt billigere tror jeg.. med frakt og sånn. Jeg betalte 2046,- kroner med frakt sist høst.. Det scorer jo alltid 95/100 prosent på tester og reviews så det er jo ikke akkurat dålig da.. Mvh. Anders! o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå