365d Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Halla. Jeg går på Vg2 og har i det siste slitt mye med motivasjon. Nå nærmer alle de store prøvene seg, prøver som jeg er nødt til å gjøre det bra på for at jeg kan komme inn dit jeg vil etter Vgs. Problemet er at jeg ikke klarer å starte med øving, jeg bare tenker at jeg starter senere. Det værste er at jeg kan på 5-6 hvis jeg øver skikkelig. Noen som har noen tips/triks som kan hjelpe meg med å få tilbake motivasjonen? Takk så mye på forhånd Endret 22. april 2010 av 365d Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kanskje denne teknikken kunne være noe for deg: http://www.pomodorotechnique.com/ Den tar ett minutt å lære og du får mye bedre selvdisiplin. Radlekatt Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg også, det er drepende til tider og det er null variasjon i timene heller. Læreren kommer inn i klasserommet, skriver noen oppgaver på tavlen og sier at vi skal jobbe stille og induviduelt. Deretter går han/hun rundt som en nazi og passer på at folk jobber. Er det rart folk dropper ut? Hadde de variert læringsmetoden mer og prøvd å engasjere elevene mer hadde ikke det vært noe problem. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, dere har det fælt. Bu huu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå