snurre1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har en stund redigert div. film i Studio 14 Ultimate I en av filmene brukte jeg et par sillbilder - jpeg - tatt med speilrefleks. Plutselig en dag jeg tok fram filmen for å fortsette redigeringen var disse to stillbildene endret til to utropstegn. Ikke noe stort problem, kan jo legge inn disse to bildene på nytt, men dette kan jo skje igjen. Er det noen som har opplevd det samme, og har en peiling på hva årsaken til dette kan være. Mener å huske at jeg også hadde det samme fenomenet i Studio 10 pluss en gang tidligere. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Har hatt lignende ting i 8,9 og 10. Noen ganger med tekst og tittler, var en gang så ille at teksten forsvant etter en preview. Wild guess er at disken var full og temp mappa var korrupt. Da jeg jobbet med pinnacle så la jeg inn all teksten og stills rett før jeg var ferdig. Det kan også hende at bildene har blitt flyttet fra mappa eller pinnacle finner dem ikke. Har du store planer om å fortsette å redigere i pinnacle? Endret 23. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå