Gå til innhold

Leveringstid på pakke sendt med USPS fra USA?

Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Jeg fant ikke noen passende kategori å putte dette emne i...

Men jeg har kjøpt en iPad fra USA som blir sendt med USPS. Pakken ble sendt fra avsenderland 16:00 i dag norsk tid (07:00 lokal tid). Hvor lenge må jeg regne med at pakken tar før jeg har den i hendene?

Takk for hjelpen! :thumbup:

Endret av Slettet-8rOh9Y6a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USPS har flere sendings alternativer for internasjonale pakker så det kommer helt ann på. Du vil ha pakken hos deg fra mellom 4-14 dager, kan også ta lenger tid, kommer helt ann på hvor lang tid tollen holder på pakken din ....

Er den sendt som ekspress så forlater pakka vanligvis tollen noen timer etter den kom inn, er det billigste sendingsmåte kan det ta 1 uke før tollen er ferdig med den. Alt fra personlig erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

USPS har flere sendings alternativer for internasjonale pakker så det kommer helt ann på. Du vil ha pakken hos deg fra mellom 4-14 dager, kan også ta lenger tid, kommer helt ann på hvor lang tid tollen holder på pakken din ....

Er den sendt som ekspress så forlater pakka vanligvis tollen noen timer etter den kom inn, er det billigste sendingsmåte kan det ta 1 uke før tollen er ferdig med den. Alt fra personlig erfaringer.

Er det medregnet Lørdag og søndag? så 4 dager vil si at den er her Mandag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Pleier stort sett å få pakkene innen en uke etter at den er sendt

Ok ;) så stor sjanse for at jeg får den i løpet av neste uke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Mange forskjellige svar her :hmm: men Search'a rundt på Google, mange som sier at det tar rundt en uke med Express Mail®

International :roll: men får håpe på det beste og at Eyjafjallajökull er litt snill :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

I stedet for å sats på at folk som svarer her husker rett, så hvorfor sjekker du ikke bare med usps.com ? der står det jo svart på hvitt hva maksimim leveringstid på pakkene er avhengig av leveringstypen som er brukt.

-Stigma

Ikke bare det.

Dersom trådstarter tar seg bryet med å finne "tracking-nummer" så kan han selv følge pakkens ferd. :)

Hos de leverandører jeg handler hos (annen type "hardware") så kan jeg enten sjekke ordrestatus eller får en mail når den får status "sendt"=Tracking#"

Dette er 2010 folkens.. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jo, men tracking virker uansett hva som skjer på Island. Den er også noenlunde korrekt uansett katastrofer av ulikt slag.

@TheBeast1590:

Du må betale moms. Normalt så vil du måtte betale dette pluss de noe over 200 kr i gebyr når du henter pakka på Posten (eller får den på døra). Vet ikke om USPS sine Expresspakker blir behandlet som På Døren av Posten i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...