DJ-Stigma Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei. Jeg skal ha engelsk tentamen imorgen, og en av oppgaven dreier seg om å sammenligne sangtekster. Noen her som har peilig på hvordan man kan sammenligne en sangtekst? Takk på forhold! Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det hadde vi også tidligere i år. Siden læreren min suger og vi aldri får informasjon om noe, så endte det bare med at jeg bare skrev mye bullshit. Jeg tok to sanger jeg husket deler av teksten på også (han sa aldri noe om at vi trengte tekster eller noe).. Men tenker det kan være lurt å innlede litt om hver av sangene evt. artist, album og sånt, og så gå over til budskap, målgruppe, sjanger kanskje? Var det til noe hjelp? Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Det hadde vi også tidligere i år. Siden læreren min suger og vi aldri får informasjon om noe, så endte det bare med at jeg bare skrev mye bullshit. Jeg tok to sanger jeg husket deler av teksten på også (han sa aldri noe om at vi trengte tekster eller noe).. Men tenker det kan være lurt å innlede litt om hver av sangene evt. artist, album og sånt, og så gå over til budskap, målgruppe, sjanger kanskje? Var det til noe hjelp? Prøven gikk til helvette Dette var pga det samme som deg, at læreren vår sugde, ga altfor lite informasjon! Jeg tok også 2 sanger, men skjønte ikke en dritt av det.. Greit at læreren sier at vi skal sammenligne mellom 2 sangtekster, men HVORDAN?? Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Leit De sangene jeg tok var relativt lette da så jeg bullshittet meg bare gjennom min.. overlevde med karakteren ejg fikk også, så ja.. JA! Aldri hatt noe om sanganalyse eller sammenligning her heller. Drittirriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå