Flex Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kenti: 4200 er vel ikke 440 da... Og 29. august 2002 er ikke akkurat i dag, i hvert fall ikke i dataverdenen... Hvem var blind, sa du? ;-) Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hehe Kenti, må heller være du som er blind. Her er det snakk om nvidias GeForce4 4200 GO! IKKE GeForce4 GO440/420/460... Selv har jeg radeon 7500 i min laptop, skulle gjerne byttet det med et radeon 9000. Noen som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hmmm..Tror jeg er litt sliten etter jobb i dag :o Eller kanskje jeg skal pusse linsene mine litt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Xvani: Har du noengang åpnet en bærbar PC? Jeg har reparert utallige bærbare PC'er, spesielt Toshiba... Du FÅR ikke kjøpt standalone-grafikk-kort til bærbare PC'er nå lengre, ALT er loddet på hovedkortet... Og -- Det er 2 komponenter i en laptop som koster; 1: Skjerm 2: Hovedkort... Hovedkortet kan fort beløpe seg til en 8-9000 kroner, og da uten RAM. Det er fullt mulig å skifte en CPU på en bærbar PC, bare vær forsiktig... Men det høres ikke ut som om du faktisk noen gang fysisk har sett oppi en, så jeg ville ikke anbefalt deg det... Og om du er i tvil om at ATi ikke selger standalonekort, ta en kjapp telefon, så får du det bekreftet temmelig kjapt, det samme gjelder nVIDIA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå