align Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jaja, oppdateringen for min samsung galaxy spica "bricka" telefonen min, gjennom NPS faktisk. (new pc studio) så nå sitter jeg igjen med en ødelagt telefon som ikke engang pcn finner når jeg kobler den til. noen andre som har opplevd noe lignende og vet hvordan man får gjennopplivet den? Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jaja, oppdateringen for min samsung galaxy spica "bricka" telefonen min, gjennom NPS faktisk. (new pc studio) så nå sitter jeg igjen med en ødelagt telefon som ikke engang pcn finner når jeg kobler den til. noen andre som har opplevd noe lignende og vet hvordan man får gjennopplivet den? leit å høre -- men denne karen kan kanskje hjelpe deg ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217933&st=0&p=15453546&fromsearch=1entry15453546 lykke til Lenke til kommentar
stromloft Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fant du ut av dette, align? Jeg får kun opp batteri-indikatoren når jeg booter telefonen. Tror det var Trend Micro som stoppet oppdateringa i NPS i siste ledd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå