Gå til innhold

BK Røykdykker


Thor_A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Synes bilde #1 fungerer best. Her ser man tydelig at det er en røykdykker (som bildetittelen sier) det er snakk om. Utsnittet fungerer bra, men jeg er enig med Ghazaa i at det kunne vært kuttet litt i toppen. Like også lyset, røyken og at du har fått med litt planter i forgrunnen. Jeg får nesten lyst til å ta med kamera neste gang vi har brannøvelse på jobben. Bare synd at det er jeg som er røykdykker på mitt lag. Får bli selvportrett da. :D

Lenke til kommentar

Hei! :D

 

Fine bilder du har fått her! Men vil likevel, i motsetning til de to forrige svarene, si at min favoritt er det siste. Her har du nemlig fått rammet røkdykkeren fint inn med røyken på toppen og den ellers mørke nedreparten. Flammene setter dessuten prikken over I-en.

Jeg har ikke mye negativt å si om ditt fotografi, men er det noe, så vil det ha vært kanskje den askebiten (?) som svever over brannmannen. Den blir rett og slett for forstyrrende.

 

Men alt i alt, bra jobbet!

Lenke til kommentar

Er enig i at det kanskje må kuttes litt i toppen, men da jeg ellers har hatt for vane å kutte for mye i bildene mine, ville jeg legge ut en versjon der jeg ikke har kuttet noen ting først.

Skjønner det blir litt vrienet å ta bilder når man røykdykker :yes: Dette bilder er forøvrig også tatt under en øvelse forrige tirsdag.

Legger ved en versjon der jeg har tatt bort noe på toppen. Vil ikke helt gi slipp på den svarte røyken i venstre hjørne, men har tatt bort en god del av den.

post-212447-1272002558,734_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...