Thor_A Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Legger ved to bilder, tatt med få minutters mellomrom, noen tanker omkring utsnittet? Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Likte bilde #1 veldig bra! Bra plasseing av motivet, god positur og perfekt eksponert! Skal jeg pirke ville jeg kanskje kuttet bittelitt i toppen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Synes bilde #1 fungerer best. Her ser man tydelig at det er en røykdykker (som bildetittelen sier) det er snakk om. Utsnittet fungerer bra, men jeg er enig med Ghazaa i at det kunne vært kuttet litt i toppen. Like også lyset, røyken og at du har fått med litt planter i forgrunnen. Jeg får nesten lyst til å ta med kamera neste gang vi har brannøvelse på jobben. Bare synd at det er jeg som er røykdykker på mitt lag. Får bli selvportrett da. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei! Fine bilder du har fått her! Men vil likevel, i motsetning til de to forrige svarene, si at min favoritt er det siste. Her har du nemlig fått rammet røkdykkeren fint inn med røyken på toppen og den ellers mørke nedreparten. Flammene setter dessuten prikken over I-en. Jeg har ikke mye negativt å si om ditt fotografi, men er det noe, så vil det ha vært kanskje den askebiten (?) som svever over brannmannen. Den blir rett og slett for forstyrrende. Men alt i alt, bra jobbet! Lenke til kommentar
Thor_A Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Er enig i at det kanskje må kuttes litt i toppen, men da jeg ellers har hatt for vane å kutte for mye i bildene mine, ville jeg legge ut en versjon der jeg ikke har kuttet noen ting først. Skjønner det blir litt vrienet å ta bilder når man røykdykker Dette bilder er forøvrig også tatt under en øvelse forrige tirsdag. Legger ved en versjon der jeg har tatt bort noe på toppen. Vil ikke helt gi slipp på den svarte røyken i venstre hjørne, men har tatt bort en god del av den. Lenke til kommentar
Thor_A Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Ser jo nå at den får stor oppmerksomhet i bildet, kan ikke helt skjønne at jeg ikke har sett den før, skal forsøke å klone den bort. Lenke til kommentar
Thor_A Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Nå skal den være borte. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kjempekult bilde nr.1 Den redigerte versjonen ble bedre når du fikk kuttet noe av røyken ja. Ser ut som noe som kunne ha blitt brukt til et dvd-cover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå