Jonnn Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Step Brothers er en av de beste filmene jeg har sett! Grunnet at det er en film jeg aldri har ledd så mye av, samtidig som den hadde helt okei storyline. Will Ferrel og John C. Reilly passer altfor bra til rollene! Jeg anbefaler denne filmen på det sterkeste! Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Forrest Gump og LOTR trilogien! Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 eg syns "How to train your dragon" var fantastisk! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 The Big Lebowski, så klart! Og jeg får fremdeles et kick av Exorcisten, selv om jeg har sett den tusen ganger. Lenke til kommentar
TTM1987 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 James Bond filmene Olsenbanden filmene Rambo indiana Jones Die Hard 1 2 & 3 beverly Hills cop Disse har jeg sett så mange ganger, men jeg må se dem igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå