dsbilling Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hei! Jeg har opplevd de siste ukene at det er et problem med lyden på HK. Etter ca 15 min uten at jeg bruker lyd på PCn i det hele tatt så slutter den å funke. Ingen lyd fra iTunes, WMP, VLC, MPC og heller ikke YouTube videoer. Det hender at videoen ikke funker, eller så å si at videoen "lagger". Har det noe med HK eller har det noe med Codec? PS! Det funker igjen etter restart. Har også problemer med at Mic ikke funker eller at den er lav. Noen som har noen vet hva prolemet er? Endret 22. april 2010 av dsbilling Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva slutter å funke? Lyden eller pc'en? At video hakker kan like godt skyldes en ustabil linje. Prøv å legge inn nye drivere til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Hva slutter å funke? Lyden eller pc'en? At video hakker kan like godt skyldes en ustabil linje. Prøv å legge inn nye drivere til hovedkortet ditt. Lyd og video. Linja er 12/4. Allerede gjordt. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Nå har jeg reinstallert Windows 7, og har det samme problemet enda! Nå har jeg begynt å høre statiske lyder. :/ Endret 28. april 2010 av dsbilling Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Siden du allerede har forsøkt drivere, codecs reinnstallajon av os etc så heller jeg til at det er en hardwarefeil, eller inkompabilitet mot OS. Man kunne prøve og innstallere ett annet os for å se om problemet er relatert til det. Enden på visa blir antagelig en rma og bytte av kortet, eller om man setter inn ett annet lydkort, enten pci eller usb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå