Gjest Nervøs_gutt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Oioioi. Eg er ein nervøs gut i 20-åra som hadde tilfeldig sex med ei jente for eit par veker sidan. eg veit at ein bør praktisere sikker sex, men ho var på pilla så ein del av moroa føregikk utan kondom. Nokre dagar seinare merka eg at penis var litt sår og vond, og det er han no også. Men det er ikkje noko problem med vannlating eller liknande. Men no er det blitt verre, og den fintfølande får sluta å lese her - han er full av noko som ser ut som smegma ("ost"). Kva i all verda er dette for noko?!? Klamydia, gonoré??? Eg skal få legetime så snart eg berre kan, men er det nokon her som veit kva det kan vere? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Høyst sannsynlig en soppinfeksjon. Gonore er meget smertefullt ved vannlatning, spesielt hvis du har gått med det en stund. Klamydia har sjelden noen klare symptomer og mange går med det i årevis uten å vite at de har det. Lenke til kommentar
Gjest nervøs_gut Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sopp? godt å høyre, trur eg. Trudde det berre gjaldt jenter, men då veit eg det også. Eg trur eg drar til legen for ein prat og evt resept, men takk for tips om sølvkrem. MEN: No er eg ganske sikker på at det var ho jenta som smitta meg, men veit ikkje om hu har vore plaga sjøl. Kan eg ha sex (utan kondom) med ho igjen uten å bli smitta på ny? Dette kan legen svare på, men nokon her som veit? Og kva er gjengs behandlingsform? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sopp? godt å høyre, trur eg. Trudde det berre gjaldt jenter, men då veit eg det også. Eg trur eg drar til legen for ein prat og evt resept, men takk for tips om sølvkrem. MEN: No er eg ganske sikker på at det var ho jenta som smitta meg, men veit ikkje om hu har vore plaga sjøl. Kan eg ha sex (utan kondom) med ho igjen uten å bli smitta på ny? Dette kan legen svare på, men nokon her som veit? Og kva er gjengs behandlingsform? Hvis det er soppinfeksjon det er snakk om så bør dere begge bli behandlet og symptomfrie først, hvis ikke risikerer dere at infeksjonen pendler frem og tilbake. Vanligste behandlingsformen for sopp er vel å smøre seg med f.eks Canesten, en reseptfri salve, og for kvinner også en stikkpille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå