Gavekort Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei! Jeg elsker den typen storband som de blandt annet bruker i Family Guy og trenger forslag til gode sanger. Beklager å måtte linke til merkelige sider, men her er introen til en av episodene som har en knakende bra musikk: http://watchfamilyguyonline.org/movie/115-Family_Guy_703_Road_to_Germany.html Den skal være lovlig og virusfri. Lenke til kommentar
Hermansen1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Robbie Williams albumet Swing when your winning har en del gode gamle slagere. Mest covere av Sinatra osv.. Frank selv også har jo fantastisk mange tøffe sanger. Bare sjekk ut på spotify Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Takk! Jeg har naturligvis sjekket ut Sinatra, men sanger som "New york, new york" og "Fly me to the moon" har vært litt for lite spenstige og for lite swing-aktige. Tusen takk! Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Alt med Count Basie, spesielt Basie atomic +duke ellington, woody herman, Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Alt av Sammy Nestico. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Alt av Sammy Nestico. Notert! Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Musikken fra Blues Brothers slår aldri feil Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Musikken fra Blues Brothers slår aldri feil Godt at du fikk bumpet tråden, for jeg trenger mer storband! Jeg har hørt veldig mye på Sammy Nestico siden Kanstad skrev det sist september, og nå skal jeg prøve ut Blues Brothers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå