Gå til innhold

min steam account ble banned :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kontaktet dem flere ganger og spurte etter hjelp med å få startet SupCom 2 uten å lykkes. Til slutt sa jeg at de bare skulle drite i å prøve å hjelpe, og at jeg kom til å cracke det i stedet. Har ikke hørt noe mer fra dem, og er ikke bannet. Noe må du ha gjort. ;)

Det var jo også en form for sammenheng.

Lenke til kommentar

min steam account ble banned noen so vet hvordan man får den tilbake ? har ikke gjort noe galt S;S

Vis VAC har bannet den er det ikke noe du kan gjøre med det. Steam åpener ikke opp kontoer igjen uansett hvor mye du spørr.

Vis du er sikker på at den ikke har blitt tatt av VAC så send inn en ticket til Steam Support om at du tror kontoen din har blitt Hacket, men bevis at det er du som eier kontoen. Da skal det ikke ta mange dagene før den er oppe å går igjen.

Reclaiming a Hijacked Steam Account

Lenke til kommentar

Jeg kontaktet dem flere ganger og spurte etter hjelp med å få startet SupCom 2 uten å lykkes. Til slutt sa jeg at de bare skulle drite i å prøve å hjelpe, og at jeg kom til å cracke det i stedet. Har ikke hørt noe mer fra dem, og er ikke bannet. Noe må du ha gjort. ;)

Det jeg mente er at jeg sa rett ut at jeg kom til å cracke spillet i stedet for å få det til å fungere gjennom steam. Hvorfor ble jeg ikke bannet?

Lenke til kommentar

Det jeg mente er at jeg sa rett ut at jeg kom til å cracke spillet i stedet for å få det til å fungere gjennom steam. Hvorfor ble jeg ikke bannet?

Jeg tror de har viktigere ting å tenke på enn trusler som det. For alt dem vet kunne du jo dessuten ha kjøpt en ny og legit versjon av spillet.

Lenke til kommentar

ehh nei har ikke hacked / cheated ? har ikke prøvd på det med vilje vertfall ? fikk spillet like 3 uker siden så :S ja er vac banned ;S ganske sick og bli banned uten advarsler synes jo jeg ;( er 13 år og har ikek en gang tenkt på og hacke så :S

jeg gjorde en glitch ( ubevist ) en venn am meg som sa at jeg gjorde den ( den såkalte " coldbloded glitch ") men min venn sa også at det ikke kunne gjøre meg vac banned :S men jeg vet jo ikke om noe av det jeg har lastet ned har vert cheats da ;S men er pretty iritert på steam ! de har sperret suppot sidene dems for meg :Så klarer ikke å sende dem noe jeg :)

takk for all hjelp ! noen andre tips ? eller må jeg lage ny bruker og kjøpe spillet på nytt ?

Lenke til kommentar

Generelt sett, å laste ned sånn 3rd-party Software eller hva det heter er jo utrygt i seg selv. Ikke glitch, eller last ned kule ting fordi venna dine gjør det. Du fakker jo bare opp spillinga.

Ja most likely må du kjøpe spillet på nytt. Eller rettere sagt en CD-key, og lage ny bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En kompis av meg ble bannet fordi han brukte forskjellige skins i CSS.

Laster du ned skins fra nett så kan VAC reagere med de.

Lenke til kommentar

ehh nei har ikke hacked / cheated ? har ikke prøvd på det med vilje vertfall ? fikk spillet like 3 uker siden så :S ja er vac banned ;S ganske sick og bli banned uten advarsler synes jo jeg ;( er 13 år og har ikek en gang tenkt på og hacke så :S

jeg gjorde en glitch ( ubevist ) en venn am meg som sa at jeg gjorde den ( den såkalte " coldbloded glitch ") men min venn sa også at det ikke kunne gjøre meg vac banned :S men jeg vet jo ikke om noe av det jeg har lastet ned har vert cheats da ;S men er pretty iritert på steam ! de har sperret suppot sidene dems for meg :Så klarer ikke å sende dem noe jeg :)

takk for all hjelp ! noen andre tips ? eller må jeg lage ny bruker og kjøpe spillet på nytt ?

Som har blitt sakt så er det ikke veldig mye du kan gjøre.Du får ikke noen advarsler når du blir bannet.VAC har en null tolleranse og når du har blitt bannet av VAC er det ikke mulig å få kontoen tilbake, så du må nok lage en ny konto og kjøpe spillene igjen uheldigvis. Nå har du lært at VAC reagerer på mye og ikke gjør det igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

faen for dårli svar

nor jeg ikke vet hva jeg har gjort kan jeg jo ikke vite at jeg ikke skal gjøre det jeg ikke vet at jeg ikke skal gjøre når jeg ikke vet hva det er jeg ikke skal gjøre ??

omg for en vanskelig ting og lese ;S

Lenke til kommentar

faen for dårli svar

nor jeg ikke vet hva jeg har gjort kan jeg jo ikke vite at jeg ikke skal gjøre det jeg ikke vet at jeg ikke skal gjøre når jeg ikke vet hva det er jeg ikke skal gjøre ??

Du må forstå at det er ingenting noen her inne kan gjøre for deg, fordi:

- I den tiden VAC 2.0 har vært aktiv har den ikke bannet noen uten å være 100% sikker i sin sak.

- I den samme perioden, er det ingen som har fått gjenåpnet en konto som er stengt pga hacking/cheating.

Det du gjør neste gang ihvertfall, er å bruke det som kommer i coveret til spillet, og ikke noe annet. Ikke noe du finner på internett, ikke noe du har fått av venner du vanligvis spiller med, og ikke noe du har laget selv. Dette er ikke vanskelig å følge.

Lenke til kommentar

VAC er ingen menn/damer som sitter bak en pc-skjerm i Valve's lokaler og banner folk. Det er et automatisk system som "scanner" pcen din (So to speak), så om du bruker 3rd party software, så vil de banne kontoen din.

Så tviler på at kontoen din har blitt bannet uten at du har gjort noe som helst.

Lenke til kommentar

faen for dårli svar

håper du mente at det var vanskelig å lese det du skrev og ikke det "vi" skrev...:S

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...