ZalZ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei! Jeg SKAL starte på en hjemmelagd cockpit simulator! Nå har jeg rundt 7000 kr og jeg og en kompis skal starte. Noen som holder på med dette eller har noen tips? Holder selv på å designe litt på hvordan den skal se ut. Litt på ark og litt på sketchup. Skal altså lage en 737 simulator. Er hekta på fly ^^ Kommer sikkert til å koste over 7000 men det er en start. Får sikkert hjelp av andre i familien etc ... Noen råd eller ??? Hadde vært nice om noen kunne ha fått tak i tegninger eller design. Mvh Affe =) Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) du har noen svar nå . 1. skjek på flightsim.no på forumet der er det mange flybyggere. 2. 7 tusen kr er alt for lite du må ha minst 500 tusen kr for og bygge dete. 3. veldig vanskelig og bygge fordi det kommer i småe deler. 4. vil koste deg kanskje 1 milion norske kr på alt dete. 5. trenger mange pc som kan kjøre den simulatoren. 6. har prøvd selv og det er veldig vanskelig og få tak i deler. 7. på flightsim.no så finner du mange såne flybyggere dem sier det koster flere hundre tusen for dette. 8. det er ikke bilig!. PS. en liten link om noen som bygger 737 home cockpit simulator http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=307503&page=1 Endret 16. mai 2010 av makemelove Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Siden du og en kompis skal starte, så kan dere vel bruke 2 datamaskiner? Og bruke multiplayer funksjonen i FSX (eventuelt bruke FlightGear). Så med et skjermkort per maskin, så kan du da ha 4 skjermer tilsammen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 du har noen svar nå . 1. skjek på flightsim.no på forumet der er det mange flybyggere. 2. 7 tusen kr er alt for lite du må ha minst 500 tusen kr for og bygge dete. 3. veldig vanskelig og bygge fordi det kommer i småe deler. 4. vil koste deg kanskje 1 milion norske kr på alt dete. 5. trenger mange pc som kan kjøre den simulatoren. 6. har prøvd selv og det er veldig vanskelig og få tak i deler. 7. på flightsim.no så finner du mange såne flybyggere dem sier det koster flere hundre tusen for dette. 8. det er ikke bilig!. PS. en liten link om noen som bygger 737 home cockpit simulator http://www.flightsim...r=307503&page=1 nå finns det vel muligheter for å lage en simulator uten å betale like mye som et lite fly da hva er det du tenker deg av skjermer, utstyr osv? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Sjekk ut linken i signaturen min jeg har startet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå