Gå til innhold

Acer Aspire 7736Z god nok for Gaming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv et ATI 4530 på laptopen, COD 6 er ikke i nærheten av å kjøre smooth på noe mer enn medium/low settings, så tviler på at 4330 vil gjøre det noe bedre. Uansett, den sistnevnte har en svært svak prosessor og er ikke ment for gaming.

Den første du nevnte er noe bedre, men Intel Pentium Dual Core er ikke all verden for gaming heller, men funker. GeForce 210M er et greit kort, men tviler på at det vil dra COD på noe mer enn medium.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=574943 er mye bedre. Kraftigere skjermkort og bedre prosessor enn begge de du nevnte

Lenke til kommentar

Har selv et ATI 4530 på laptopen, COD 6 er ikke i nærheten av å kjøre smooth på noe mer enn medium/low settings, så tviler på at 4330 vil gjøre det noe bedre. Uansett, den sistnevnte har en svært svak prosessor og er ikke ment for gaming.

Den første du nevnte er noe bedre, men Intel Pentium Dual Core er ikke all verden for gaming heller, men funker. GeForce 210M er et greit kort, men tviler på at det vil dra COD på noe mer enn medium.

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=574943 er mye bedre. Kraftigere skjermkort og bedre prosessor enn begge de du nevnte

Tusen takk for hjelpa, tror du den førstnevnte vil greie Bad Company 2?

Lenke til kommentar

Det vil funke, men etter det jeg har erfart så er Bad Company 2 et svært prosessor krevende spill, og Pentium Dual core er virkelig ikke optimalt for den slags, i tillegg er det mobil versjonen vi snakker om, som naturlig er svakere enn prosessorer til stasjonære.

Jeg ville spart litt mer penger, du vil ikke ha noe glede av å spille på den på mer enn low settings, tviler på at det er grafikkortet som vil ødelegge, men prosessor er bare for svak etter min mening. Men til 5 tusenlapper er det absolutt et godt kjøp, OK for gaming, men tviler den vil dra de nyeste spillene på mer enn low, men hvis dette er nok for deg så er det greit. Men personlig ville jeg spart litt mer penger på en laptop som kunne dra disse spillene bedre og samtidig holde lenger enn den, men det er opp til deg :) COD vil nok kjøre betydelig bedre ^^

Endret av trxo
Lenke til kommentar

Du kan f.eks. spare til Acer 5740G. Så er du en klasse opp i ytelse, med et grafikkort som kjører de fleste spill bra, de mest krevende spillene må du skru ned litt på detaljer. Skal du ha noe som er merkbart bedre, må du nok opp i 10.000 kroners klassen.

Lenke til kommentar

abosolutt jeg bruker den :) den er kjempe fin pc

Denne pc har 4G RAM og bruker DDR2, og jeg lurte om det er mye forskjell på DDR2 og DDR3, vis det har det tror jeg heller vil kjøpe denne http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=583299

Hva syns du jeg skal gå for??

Har du COD 6 eller Battlefield BC2?? eller noe lignende, funker de uten lag??

Flott om du svarer ;P

ja spiller cod og cs og wow på den + fult skrivebord uten lag så den funker jævli bra til gaming for meg har 8spill tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...