Slikape Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg har begynt å se på Dexter i det siste, og blitt positivt overrasket og hektet på nye episoder. Så langt har jeg fått sett sesong 1 og 2, som begge var veldig spennende. Hvordan er de siste sesongene i forhold til disse to? Selv om serien er underholdende og til tider veldig spennende, er det noen småting som irriterer meg: Advarsel: Mulige spoilere fra sesong 1 og 2: -Late manusforfattere som noen ganger løser floker ved at Dexter har usannsynlig flaks, i stedet for å finne på smarte løsninger som han ordner selv. -At han aldri bruker finlandshette eller liknende når han sniker seg innpå ofrene, noe som ville ha hindret mange av komplikasjonene. -At ofrene aldri roper etter hjelp når de ligger fastbundet (selv når de vet de skal dø), slik at Dexter trygt kan drive på uten å bli avslørt. Jeg setter pris på at eventuelle spoilere fra sesong 3 og utover blir advart om. Endret 22. april 2010 av Slikape Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dexter holder ett veldig høyt nivå igjennom alle sesongene. Du har masse å glede deg til! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Godt å høre:) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ikke lenge siden jeg startet selv å se på dette, men jeg er bare godt inn i sesong 2. Alle som vurderer å se denne serien, gjør det. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Bøkene er også verd å lese Finnes både i enkle bøker og en samlet versjon for de tre første bøkene. Jeg er for øyeblikket i begynnelsen av bok 3. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Dæven. Jeg har nå sett ferdig sesong 3 og 4 også. Greit nok at den 3. startet litt tregt, men herre som det tok seg opp. Har ikke greid å la være å se bare én av gangen, så har blitt noen halvmaratoner. Takk for anbefalingen. Edit: Faen. Lenge til sesong 5. Jeg har blitt bortskjemt med å alltid ha neste episode tilgjengelig. Tilbake til virkeligheten. Endret 3. mai 2010 av Slikape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå