Gå til innhold

Dexter [Spoilere fra sesong 1 og 2]

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å se på Dexter i det siste, og blitt positivt overrasket og hektet på nye episoder.

Så langt har jeg fått sett sesong 1 og 2, som begge var veldig spennende. Hvordan er de siste sesongene i forhold til disse to?

Selv om serien er underholdende og til tider veldig spennende, er det noen småting som irriterer meg:

Advarsel: Mulige spoilere fra sesong 1 og 2:

-Late manusforfattere som noen ganger løser floker ved at Dexter har usannsynlig flaks, i stedet for å finne på smarte løsninger som han ordner selv.

-At han aldri bruker finlandshette eller liknende når han sniker seg innpå ofrene, noe som ville ha hindret mange av komplikasjonene.

-At ofrene aldri roper etter hjelp når de ligger fastbundet (selv når de vet de skal dø), slik at Dexter trygt kan drive på uten å bli avslørt.

Jeg setter pris på at eventuelle spoilere fra sesong 3 og utover blir advart om.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dæven. Jeg har nå sett ferdig sesong 3 og 4 også. Greit nok at den 3. startet litt tregt, men herre som det tok seg opp. Har ikke greid å la være å se bare én av gangen, så har blitt noen halvmaratoner. Takk for anbefalingen.

Edit: Faen. Lenge til sesong 5. Jeg har blitt bortskjemt med å alltid ha neste episode tilgjengelig. Tilbake til virkeligheten.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...