nree Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg leverte bilen inn før påske pga. en lyd fra høyre side. Det hørtes ut som hjullageret. Da jeg leverte bilen presiserte jeg at dette måtte sjekkes, fordi jeg ikke var sikker. Jeg fikk bilen igjen, de hadde testet og reparert feilen. Lyden gikk ikke bort og jeg hadde bilen inne på verksted i dag, de fant da ut at lyden kom fra lageret i akslingen til samme hjul som de skiftet hjullager på. Burde kostanede for videre reperasjoner på dette være reklamasjon eller lignende? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hvis den første reparasjonen ikke fikset feilen, så skal du ikke betale for den. Videre reparasjon må du derimot betale for. Endret 22. april 2010 av LiamH Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Den første ble betalt på stedet, mener du da jeg bør få dette "refundert" i form av avslag på neste? Kanskje verd å nevne at det er et autoriert verksted. Endret 22. april 2010 av Goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå