djevel1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Strøm inntaket på min packard bell laptop har løsnet.. den har blitt bøyd langt bakover og er ødelagt. Går det an å bytte dette selv? Det er billigere å kjøpe ny pc enn å fikse dette på elkjøp, men noen som vet om dette går an å fikse selv? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Billigere å kjøpe ny. Hvis du er heldig, kan du lodde på ny plugg, men tvilsomt og sjeldent. Nytt HK koster mer enn maskinen i seg selv (så fremt den ikke koster over 10k) Lenke til kommentar
djevel1 Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Billigere å kjøpe ny. Hvis du er heldig, kan du lodde på ny plugg, men tvilsomt og sjeldent. Nytt HK koster mer enn maskinen i seg selv (så fremt den ikke koster over 10k) ok.. surt :\ men må vel til.. elkjøp nektet å la det gå på garantien, selv om pcen er kun 6mnd gammel.. bastards Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det er ingen garanti sak. Maskinen har blitt utsatt for en påkjenning den ikke er laget for.. Lenke til kommentar
djevel1 Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Det er ingen garanti sak. Maskinen har blitt utsatt for en påkjenning den ikke er laget for.. å sette strømmen inn og ta den ut av pcen er da virkelig en påkjenning den burde være laget for. vanskelig å gjøre noe feil der, hvis man ikke stikker inn noe som ikke hører hjemme der. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Den er fremdeles blitt utsatt for høy belastning. Jeg har to laptoper som det ikke har skjedd meg (og disse har fått hard behandling..) Lenke til kommentar
Mr. BigBear Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg leverte maskinen min til data reparasjon på strømmen, 1 uke etter fikk jeg telefon fra de at maskinen var klar. Det de gjorde var å lodde ny plugg, og det var ikke dyrt heller. jippi...jeg var så glad. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg leverte maskinen min til data reparasjon på strømmen, 1 uke etter fikk jeg telefon fra de at maskinen var klar. Det de gjorde var å lodde ny plugg, og det var ikke dyrt heller. jippi...jeg var så glad. Da er det trolig ikke et merkeverksted som har gjort jobben. Lenke til kommentar
Mr. BigBear Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg leverte maskinen min til data reparasjon på strømmen, 1 uke etter fikk jeg telefon fra de at maskinen var klar. Det de gjorde var å lodde ny plugg, og det var ikke dyrt heller. jippi...jeg var så glad. Da er det trolig ikke et merkeverksted som har gjort jobben. Elkjøp og lefdal ville ha over 3000 kr for jobben. Lefdal anbefalte meg å dra dit. (ut i fra hva Lefdal på strømmen sa så tror jeg de bruker pcreperasjon.no). Det spiller ingen rolle så lenge jobben ble gjort. Jeg betalte 950kr og det var verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå