|DevilBoy| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg begynner og høre orde LOL litt for mange ganger! Har merka at veldig mange sier det nå... Hvor kommer egentlig Lol fra og har dere noen andre ord som kan brukes istede for det fattige ordet lol... Jeg har en lul = Ler ut laud Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 her nede har mange begynt å si "hest".. men jeg vet ikke om det har så mye med saken å gjøre... hest kan bruker hvor som helst bare spør "opplysningen1881" han kan sikker svare på det.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ehh .. mange som burker lul også ... ... har også sett luh Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kanskje ikke alle som kan skrive helt.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvor kommer egentlig Lol fra og har dere noen andre ord som kan brukes istede for det fattige ordet lol... "Lol" komemr gjerne fra munnen, eller fingrene som taster eller skriver. Andre ord du kan bruke er "Jeg ler." eller "Haha." eller "Det var morsomt.". Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 *ler så jeg griner* kan også brukes. :wink: Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 *ler så jeg griner* kan også brukes. :wink: det blir vel lsjg det da;) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tjah. Når alle bruker LOL hele tiden, selv på ting som ikke er litt morsomt en gang, mister det effekten. Ler Omkring Lastebilen? Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Tjah. Når alle bruker LOL hele tiden, selv på ting som ikke er litt morsomt en gang, mister det effekten. Ler Omkring Lastebilen? Sikker på det ikke var "Liker Oppblåste Leker" du mente Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Tjah. Når alle bruker LOL hele tiden, selv på ting som ikke er litt morsomt en gang, mister det effekten. Ler Omkring Lastebilen? Sikker på det ikke var "Liker Oppblåste Leker" du mente Genial Lenke til kommentar
power Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det jeg er dritt lei er: OMG .. og OMFG... og ROFL.... og n00b...... og 1337 h4xX0® //ªnnªB.... ah.. godt å få det ut.. "lol" forøvrig.. synes jeg er helt greit.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Faen og jeg hater ordet "LOL"! Jeg sa det mye før, og nå pleier jeg å si det til vanlig og.... Skrev det i Engelsk tentamen nå og, det var litt driti ut, læreren lurte på hva det var :S Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 kjøss og jeg hater ordet "LOL"! Jeg sa det mye før, og nå pleier jeg å si det til vanlig og.... Skrev det i Engelsk tentamen nå og, det var litt driti ut, læreren lurte på hva det var :S Hehe litt flaut da. tja bruker det nå og da, men ikke om jeg ikke flirer da. ellers bruker jeg hehe mer da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bruker lol kanskje skjelden jeg. Var nok værre når jeg skulle være skikkeilg 1337 for 15mnd siden. Det værste var at jeg brukte ord som n00b lol l33t og andre slike ord i dagligtalen min. Er sinsykt glad jeg kom over det. Oppfordrer andre til og gjøre det samme. Eksempel på samtale: Det han sa var skikkelig lol ass. Den n00ben klarer ffs ikke og gjøre en ting rett engang. Det hørtes faktisk helt forjævli ut. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bruker jo ofte å si "din j*vla n00b". eller "plis shut the fuck up n00b", men det er en i klassen min som sier "lol", det er sikksykt morsomt å høre på. Det er driti ut. (har vi fått ny smiley for nå?) Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg er så sinnsykt glad for at jeg ikke spiller CS da. Har en følelse om at det er så mye rart språk ute å går der. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Gjør som meg. Spill CS noen ganger og vær 100% normal Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hehe nei da må jeg jo skaffe det også. holder meg til planetside og raven shield jeg. det tar mer enn nok tid Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Gjør som meg. Spill CS noen ganger og vær 100% normal Nei, gjør som meg: Spill CS ofte og vær litt.. rar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå